رئال تا دقیقه 85 با نتیجه 1-2 در برنابئو از دپورتیوو عقب بود؛ اما گل های ماریانو و راموس، ورق را به سود کهکشانی ها عوض کرد. بدین ترتیب فاصله 6 امتیازی رئال با بارسا همچنان حفظ شد.

 

 

زیزو در پایان بازی گفت:« بازی فوق العاده ای ارائه دادیم. به خاطر عملکرد بازیکنانم بسیار خوشحالم. امشب بسیار سختی کشیدیم؛ با این حال تا ثانیه پایانی به پیروزی امید داشتیم. روی 2 اشتباه فردی 2 گل خوردیم اما ایمانمان را از دست ندادیم و در نهایت به پیروزی دست یافتیم. واقعا بازی دیوانه واری بود.

وقتی تیم به خودش ایمان داشته باشد و تا ثانیه پایانی بجنگد، مزد خودش را خواهد گرفت. بازیکنانم اطمینان داشتند که می توانند شکست را با پیروزی عوض کنند. وقتی بدان شکل عقب می افتید، جبران کار ساده ای نخواهد بود؛ ولی با آرامش و حوصله توانستیم به بازی برگردیم.»

گلزنی دوباره راموس:« راموس، کاپیتان و روح تیم است. می دانیم که او چه سرزن قهاری است و هیچ وقت ناامید نمی شود. سرخیو به همه تیم انرژی مثبت می دهد. این اولین بار نیست که او در چنین دقایقی گلزنی می کند.

به خاطر او و همچنین دیگر بازیکنان بسیار خوشحالم. سرخیو بازیکن بسیار خاصی است و در زمین همه توانش را می گذارد. او مرا به یاد رائول می اندازد. رائول هم زمانی که بازی می کرد هرگز شکست را باور نداشت.»

خوش شانسی:« بله، من یک ستاره شانس دارم. وقتی بازیکن بودم نیز اعتقاد داشتم که خوش شانس هستم.

خوش شانسم که مربی رئال هستم و چنین لحظات شیرینی را تجربه می کنم. امشب این پیروزی را جشن خواهیم گرفت و سپس به جام جهانی باشگاه ها فکر خواهیم کرد. هنوز در نیمه های راه هستیم و هیچ چیز به دست نیاورده ایم.