آتیلا حجازی با اشاره به شکست تیم استقلال برابر تراکتورسازی گفت: یکی از ضعیف ترین بازی‌های این فصل استقلال را شاهد بودیم. تراکتورسازی مستحق پیروزی بود چون  استقلال حرف زیادی در این بازی برای گفتن نداشت.

 وی افزود: استقلال از ابتدای فصل مشکلاتی داشت که هنوز موفق به برطرف کردن آن نشده است. هواداران استقلال هم حق دارند با این بازی‌ها نگران آینده تیم‌شان باشند. از ابتدای فصل هم معلوم بود مدعیان قهرمانی فقط تراکتورسازی و پرسپولیس هستند.

پیشکسوت آبی پوشان خاطرنشان ساخت: دوست ندارم تعریف و تمجید بی دلیل از تیم محبوبم بکنم اما می‌خواهم از این تیم حمایت کنم و از هواداران هم می‌خواهم که تیم خودشان را حمایت کنند تا از این وضعیت خارج شود. به هرحال چه خوب چه بد، چه قوی چه ضعیف، تیم ما این است و باید از آن حمایت کنیم.

 هافبک پیشین تیم استقلال افزود: یک موضوع بسیار نگران کننده برای استقلال این است که دو، سه بازیکنش برای این تیم بازی نمی‌کنند. این بازیکنان با غرور میلیون‌ها استقلالی بازی می‌کنند. عجیب است که خود استقلالی‌ها متوجه این موضوع نشده‌اند.

حجازی گفت: یکی از این بازیکنان کسی است که هواداران فکر می‌کنند خیلی به استقلال می‌کند، غافل از اینکه همین آقا اصلا بازی نمی‌کند. با حضور این آقا در زمین استقلال ۱۰ نفره بازی می‌کند. اگر لازم باشد من حاضرم حتی نام این نفرات را هم بیاورم. بعضی از بازیکنان حتی در حد محلات هم نیستند چه برسد به استقلال.

وی ادامه داد: منصوریان که سهل است، اگر الان گواردیولا را هم به استقلال بیاورند نمی‌تواند نتیجه بگیرد. چون او هم نمی‌تواند با تیمی که دو سه بازیکنش در زمین راه می روند نتیجه بگیرد.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: هواداران استقلال باهوش باشند و بدانند بازیکنی که به ظاهر در حال کمک کردن به تیم است، در واقع دارد «در کار تیم می‌گذارد».

حجازی در خاتمه گفت: از منصوریان می‌خواهم حواسش به همه بازیکنان تیمش باشد تا آن دو، سه نفر او را زمین نزنند. هیچکس حواسش به آنها نیست و همه تقصیرها گردن منصوریان افتاده است.