سروش رفیعی هافبک کلیدی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز این روزها بزرگترین  معمای این باشگاه است. سروش که تانیم فصل سرباز بوده و بازیکن تیم تبریزی محسوب می شود از چند تیم لیگ برتری پیشنهاداتی جدی دارد اما هنوز تیم آینده اش را مشخص نکرده است. 

به جز تراکتورسازی باشگاه پرسپولیس جدی ترین مشتری این هافبک خلاق است و برانکو ایوانکوویچ خواستار جذب وی شده است. 
برهمین اساس شب دیدار حساس استقلال تهران و تراکتورسازی اتفاق عجیب در هتل اوین تهران رخ داد که تعجب و البته ناراحتی تراکتوری ها را به همراه داشت.
فردی که اهالی فوتبال او را می شناسند با حضور در اردوی تراکتورسازی سعی در مذاکره با سروش رفیعی داشت تا مقدمات حضور وی در باشگاه پرسپولیس را فراهم کند. 
این فرد که با یکی از چهره های متمول فوتبال ایران رفاقت دارد در زمان حضور خود در هتل موفق به گفت وگو با سروش رفیعی می شود اما این گفت وگو سرانجامی ندارد و رفیعی به وی می گوید تا نیم فصل قصد توافق با هیچ باشگاهی را ندارد.
باید منتظر ماند و دید باشگاه پرسپولیس و همچنین مسوولان باشگاه تراکتورسازی چه واکنشی به این مذاکره مخفیانه نشان می دهد.
در همین حال، باشگاه پانیونیوس یونان که دو بازیکن ایرانی یعنی کریم انصاری فر و مسعود شجاعی را در اختیار دارد خواستار به خدمت گرفتن سروش رفیعی بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز شد.
سروش رفیعی که از یک باشگاه قطری نیز پیشنهاد بازی دارد هنوز تصمیم نهایی اش را برای سفر به یونان و بازی در تیم پانیونیوس نگرفته است.
هنوز وضعیت کریم انصاری فر مهاجم ملی پوش کشورمان در باشگاه پانیونیوس یونان نامشخص است و گفته می شود این بازیکن به زودی با پیراهن المپیاکو در لیگ این کشور حاضر خواهد شد.
باید منتظر ماند و دید سروش رفیعی جایگزین کریم انصاری فر در پانیونیوس خواهد شد.