رقابت های جهانی اوزان غیر المپیکی از ظهر امروز (به وقت محلی) در شهر بوداپست مجارستان در حال برگزاری است، که در وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد که 22 کشتی گیر حضور دارند، بهنام احسان پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با ضربه فنی والودیا فرانگولیان از ارمنستان را شکست داد.، وی در مرحله یک چهارم نهایی نیز مقابل "شینگو آری مو تو" از ژاپن با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید، اما در مرحله نیمه نهایی برابر لوگان استیبر از آمریکا در حالی که تا ثانیه های پایانی از حریف خود پیش بود با نتیجه 8 بر 9 مغلوب گردید و راهی دیدار رده بندی شد. احسان پور در این مسابقه، مقابل احمد چاکایف از روسیه با نتیجه 7 بر 4 شکست خورد و پنجم شد.

 

همچنین افشین بیابانگرد نماینده وزن 71 کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان در اولین مبارزه خود مقابل وارشام بورانیان قهرمان سال 2016 اروپا از ارمنستان با نتیجه 2 بر 2 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل حریفی از مولداوی، بیابانگرد از دور مسابقات کنار رفت.

 

فردا در روز پایانی این مسابقات مصطفی حسین خانی در وزن 70 کیلوگرم کشتی آزاد و یوسف قادریان در وزن 80 کیلوگرم کشتی فرنگی به میدان می روند.