آخرین دیدار از هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 14 امروز (شنبه) و با یک روز تأخیر بین تیم‌های پدیده خراسان و پرسپولیس در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد آغاز شد که نیمه نخست این دیدار با نتیجه تساوی یک - یک خاتمه یافت.

محسن یوسفی در دقیقه 24 برای پدیده و مهدی طارمی در دقیقه 20 برای پرسپولیس گلزنی کردند.

ترکیب پدیده: شهاب گردان، وارازدات هارویان، سیدعبدالله حسینی، کریم احمدی، محمدرضا ناصحی، یونس شاکری، محسن یوسفی، ابوالحسن جعفری، میلاد کمندانی، معین عباسیان و مهرداد کفشگری.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادووشویچ، سید‌جلال حسینی، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، محمد انصاری، رامین رضاییان،کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، وحید امیری، الکساندر پریمیوف و مهدی طارمی.

دقیقه 2: مهاجم پدیده با ورود به محوطه جریمه پرسپولیس و پشت سر گذاشتن حسین ماهینی ضربه‌ای را روانه دروازه سرخپوشان کرد که بوژیدار رادوشوویچ توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 3: شوت از راه دور بازیکنان پدیده با واکنش به موقع رادووشویچ همراه شد تا یک کرنر دیگر نصیب تیم میزبان شود.

دقیقه 6: ارسال داخل محوطه جریمه پرسپولیس را محسن یوسفی با ضربه‌ای سر به سمت دروازه روانه کرد که توپ او با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 8: مهرداد کفشگری به دلیل خطای شدیدی که انجام داد، از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 18: ضربه ایستگاهی پرسپولیسی‌ها با برنامه‌ریزی خاصی به محوطه جریمه پدیده رسید و پریمیوف موقعیت خوبی برای گلزنی داشت، اما نتوانست ضربه‌ای به توپ وارد کند.

دقیقه 20: کرنر برای پرسپولیس به دست آمد که این کرنر با پاسی کوتاه به رامین رضاییان سپرده شد و این بازیکن با ارسالی دقیق زمینه گلزنی مهدی طارمی با ضربه سر را رقم زد.

دقیقه 24: در تعلل خط دفاعی پرسپولیس محسن یوسفی از بین چهار دفاع تیم حریف حرکت کرد و پس از گرفتن توپ از بازیکن هم‌تیمی دروازه رادوشوویچ را به راحتی باز کرد.

دقیقه 33: ارسال وحید امیری روی دروازه پدیده با ضربه سر پریمیوف همراه شد که توپ از کنار دروازه گردان به بیرون رفت.

دقیقه 36: شوت سنگین امیری به سمت دروازه پدیده را گردان دفع کرد و توپ برگشتی را رامین رضاییان به بالای دروازه زد.