ماریو بالوتلی که پیش از مصدومیت اخیرش، عملکرد خوبی در تیم فوتبال نیس فرانسه داشته، به روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» گفت: در حال حاضر کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بهترین بازیکنان جهان هستند و غیرممکن است که کسی آنها را دوست نداشته باشد.

مهاجم 26 ساله نیس تأکید کرد: با این حال اگر سالی خوب و بدون مصدومیت داشته باشم، کسب توپ طلا غیرممکن نیست. حتی اگر روزی توپ طلا را از آن خود کنم، باز به اعتقاد من رونالدو و مسی بهترین هستند چون چهار یا پنج بار این جایزه را به خود اختصاص داده‌اند.

سوپرماریو که فصل گذشته به طور قرضی از میلان به لیورپول پیوست، در زمان حضورش در این تیم تنها یک گل به ثمر رساند، اما پس از اینکه در این تابستان به نیس فرانسه پیوست، تاکنون 6 گل در رقابت‌های لوشامپیونه برای این تیم به ثمر رسانده است.

وی گفت: فصل گذشته خیلی بازی به من نمی‌رسید، بنابراین نمی‌توانستم گلزنی کنم. در ضمن مصدوم و مدت زیادی به دور از میادین بودم، اما هر موقع که اوضاع خوبی داشتم، بازی و سعی می‌کردم گلزنی کنم. در گذشته دچار مصدومیت‌هایی شده‌ام و همین مشکل بزرگ من بوده است. حالا هم هر موقع که خوب شوم، به گلزنی‌هایم ادامه خواهم داد.