حامد حدادی در مورد شرایطش در لیگ چین، اظهار داشت: فعلا آسیب‌دیدگی به طور کامل برطرف نشده است و خیلی مواقع با درد بازی می‌کنم. چند هفته‌ای پایم در گچ بوده است و بیشتر روی بالاتنه کار کردم. به همین دلیل هنوز از شرایط ایده‌آل دور هستم.

وی ادامه داد: هرچه فصل گذشته شرایطم خیلی خوب بود و می‌توانستم بازی‌های بهتری داشته باشم اما امسال آسیب‌دیدگی این فرصت را از من گرفته اما روز به روز بهتر خواهم شد.

حدادی در مورد شرایط سیچوآن و وضعیت نامناسب این تیم در جدول لیگ چین عنوان کرد: تیم ما مشکل خاصی ندارد اما همه تیم‌هایی که جلوی ما می‌آیند با توجه به اینکه قهرمان فصل گذشته هستیم انگیزه زیادی دارد. از سوی دیگر سال گذشته با سه خارجی بازی می‌‌کردیم اما امسال به دو کاهش پیدا کرده است.

ملی‌پوش ایرانی حاضر در لیگ چین ادامه داد: یک بازیکن جدید به تیم اضافه شده است که طول می‌کشد که هماهنگ شود و شرایط را درک کند به همین دلیل 4-5 هفته خوب نبود اما کم کم بهتر می‌شود. شرایط‌مان متوسط رو به بد است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امیدوار به حضور در پلی‌آف هستید یا خیر؟ گفت: بستگی به شرایط بازی‌ها دارد. تیم‌های هفتم تا دوازدهم به هم نزدیک هستند و با یک برد یا باخت جایگاه‌شان تغییر می‌کند.

ستاره تیم ملی بسکتبال ایران در مورد وضعیت تیم‌های صمد نیکخواه بهرامی و کامرانی گفت: تیمی که صمد در آن بازی می‌کند خارجی‌های ضعیفی دارد و به همین دلیل نتوانستند نتایج خوبی بگیرند اما یاران کامرانی وضعیت‌شان در این فصل نسبتا خوب است.

حدادی در مورد اینکه گفته می‌شود برای حضور در پلی‌آف لیگ ایران با یکی از تیم‌های جنوبی مذاکره کرده است، گفت: هنوز با جایی صحبت نکردم و تمرکزم روی لیگ چین است.

وی در پاسخ به این سوال اینکه لیگ ایران را دنبال می‌کند یا خیر؟ گفت: بله اما سرعت اینترنت در چین آنقدر ضعیف است که نمی‌توان بازی‌ها را به صورت کامل تماشا کنیم. فکر می‌کنم در این فصل تیم‌ها شرایط‌شان خیلی نزدیک به هم است و بازیکنان تقسیم شده‌اند. در هفته گذشته هم تیکه‌هایی از بازی پتروشیمی و نفت آبادان را دیدم که مسابقه خوبی بود و با بچه‌ها هم صحبت کردم.