فرزاد حاتمی، مهاجم شماره ۲۴ تراکتورسازی تبریز امروز با دبل کردن مقابل تیم سابق خود، نقش بسیار پررنگی در کسب سه امتیاز حساس برای تراکتور و صدرنشین شدن دوباره این تیم در جدول لیگ داشت.

حاتمی که تا قبل از بازی امروز تنها سه گل برای تراکتور به ثمر رسانده بود، با دوگلی که برابر استقلال به ثمر رساند، هم در جدول گلزنان لیگ ۵ گله شد و هم تراکتورسازی را تا پیش از بازی فردای پرسپولیس مقابل پدیده به صدر جدول لیگ فرستاد.

مهاجم شماره ۲۴ تراکتور که سابقه پوشیدن لباس استقلال را نیز در کارنامه خود دارد، امروز موفق شد برای اولین بار برابر آبی‌پوشان تهرانی گلزنی کند. او البته در اقدامی جالب بعد از گلزنی خود مقابل استقلال به شدت خوشحالی کرد تا نشان بدهد سابقه حضور در استقلال برای او مهم‌تر از شرایط تیم کنونی‌اش نیست.

البته حاتمی خودش در انتهای بازی به این نکته نیز اذعان کرده است که یکی از دلایل خوشحالی کردنش بعد از گلزنی در بازی امروز، کری خوانی قدیمی با مهدی رحمتی بوده است.

حاتمی در مورد کری با مهدی رحمتی به خبرنگاران گفت: ۱۰ – ۱۲ است که با رحمتی کری دارم. می‌دانید من بچه جوادیه هستم و رحمتی بچه خانی‌آباد تا به حال به او گل نزده بودم که این اتفاق هم افتاد.

hatami