در دقیقه 43 مسابقه سیدمهدی رحمتی کاپیتان استقلال با محمد نوری بازیکن تراکتورسازی درگیری لفظی شدیدی پیدا کردند این درگیری درون دروازه استقلال رخ داد.

* هواداران استقلال وقتی که در دقیقه 40 امیر قلعه‌نویی به شدت با داور اعتراض کرد معتقد بود داور خطای خسرو حیدری را اعلام کند از سوی هواداران استقلال بی‌غیرت خطاب شد و شماری از هواداران علیه سرمربی تراکتورسازی شعار دادند.

* شعار علیه قلعه‌نویی باعث اختلاف و تنش بین هواداران استقلال شد و درگیری‌های فیزیکی روی سکوها بین هواداران استقلال رخ داد.

* حسن کامرانی‌فر رئیس دپارتمان داوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد انتخاب شش داور برای این مسابقه، گفت: هر سه داور یعنی داور وسط و دو داور خط پشت دروازه‌ها قرار دارند از داوران بین‌المللی فوتبال ایران هستند.

* قلعه‌نویی در دقیقه 20 مسابقه وقتی مهاجم تراکتورسازی یک فرصت گلزنی از دست داد کتش را در آورد و از شدت عصبانیت بدون پالتو کنار خط ایستاد و بعد به خاطر سرما کتش را پوشید.

* تعداد تماشاگران تراکتورسازی بیش از 10 درصد ظرفیت ورزشگاه است و حدود 25 تا 30 درصد ورزشگاه اختصاص به هواداران تراکتورسازی دارد.

* پس از پایان دو نیمه برخی از نیمکت‌نشینان تراکتورسازی به داور مسابقه معترض شدند. نیمه اول مسابقه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.