مهدی پرهام، مالک باشگاه نساجی، مدعی شده بود نادر دست نشان، سرمربی تیم صنعت نفت، در تبانی با سعید ابراهیم پور و عیسی پرتو، مدافع نساجی به پیروزی پر گل دست یافته است. در نهایت کمیته اخلاق تبانی در این بازی را رد کرده و رای به برائت این سه نفر داده است.

 

سعید ابراهیم پور در این باره می گوید: «من سال های سال در نساجی بودم و برای این تیم زحمت کشیدم و با مشکلات مالی این تیم ساختم. اما به خاطر یک بازی که پرگل از آب در آمد به راحتی به من انگ تبانی زدند! نمی دانم چه بگویم. در 22 سالگی با استقلال قرارداد داخلی بستم اما به خاطر نساجی به استقلال نرفتم. در دو مقطع هم مورد توجه تیم پرسپولیس قرار داشتم که باشگاه رضایتنامه ام را صادر نکرد. در نهایت دستمزدم این بود: تبانی. به همین خاطر ابتدای فصل هم حضور در تیم های لیگ برتری را از دست دادم. سه تیم صحبت هایی با من داشتند اما وقتی فهمیدند چنین پرونده ای در کمیته اخلاق به راه افتاده قید به کارگیری من را زدند.»

 

دروازه بان ایرانجوان بوشهر ادامه می دهد: «وقتی در کمیته اخلاق حاضر شدم تاکید کردم سابقه ورزشی من را مورد بررسی قرار دهید. اگر به لکه سیاهی برخوردید من خودم فوتبال را برای همیشه کنار می گذارم. هر از گاهی اتفاق می افتد که تیمی در یک بازی پرگل می برد و تیمی در یک بازی پرگل می بازد. اگر قرار باشد اتهام تبانی بزنیم که دیگر سنگ روی سنگ بد نمی شود. در پایان آن بازی بد من از فرط ناراحتی و به خاطر اینکه از ناحیه دست مصدوم بودم تصمیم به خداحافظی از نساجی گرفتم و می خواستم تا آخر فصل خداحافظی کنم تا دستم را مداوا کنم اما تماشاگران تشویقم کردند و نگذاشتند. نمی دانم چطور بود تماشاگران نفهمیدند من تبانی کردم اما باشگاه اعتقاد داشت در این زمینه تبانی صورت گرفته است. توصیف آنچه که تا به امروز بر من گذشت آسان نیست. خیلی زجر کشیدم. هم خودم و هم خانواده ام. خیلی از نگاه ها و حرف ها آزارم داد. خیلی ها هم به تبعیت از آنچه گفته شد رفتار کردند بی آنکه چیزی دیده باشند. بی تعارف آبروی من را بردند؛ گرچه خود در درون می دانستم خطایی نکردم و پیش خدا سربلند بودم. اما من همه این آدم ها را به خدا واگذار می کنم و شک نداشته باشید که از آنها نخواهم گذشت. حال آنها خود می دانند و خدای خود.»

 

سعید ابراهیم پور که در ابتدای فصل با جدایی از نساجی به ایرانجوان پیوسته است در پایان گفت: «من نساجی و طرفدارانش را از صمیم قلب دوست دارم. آنها همیشه به من محبت داشته اند.»