تیم تراکتورسازی بعد از اینکه مقابل پدیده دو امتیاز حساس را از دست داد، حالا باید یک بازی حساس مقابل استقلال را پشت سر بگذارد. با توجه به اینکه 3 امتیاز بازی با استقلال برای سرخپوشان تبریزی حیاتی است، نقش مهاجمانی مثل فرزاد حاتمی بیشتر به چشم می آید.

 

حاتمی درباره شرایط تیمش در آستانه بازی با استقلال اظهار داشت: «تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و شرایط مطلوبی داریم. متاسفانه در بازی با پدیده بدشانس بودیم و حالا باید آن نتیجه را جبران کنیم. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و بتوانیم مقابل استقلال نتیجه دلخواه را کسب کنیم.»

 

او با اشاره به دیدار با استقلال عنوان کرد: «استقلال تیم قدرتمندی است. استقلال اکنون به رده های بالایی جدول رسیده و بازی های خوبی انجام می دهد. بی تردید بازی سختی مقابل تیم علیرضا منصوریان داریم؛ چون استقلال تیم خطرناکی است اما ما برای کسب 3 امتیاز به میدان می رویم و امیدوارم به نتیجه دلخواه برسیم. تیمی که هدفش قهرمانی است باید در همه بازی ها به دنبال پیروزی باشد و ما نیز چنین شرایطی داریم.»

 

مهاجم تراکتورسازی که سابقه همبازی بودن با مهدی رحمتی را نیز دارد، درباره اختلافات میان این دروازه بان و امیر قلعه نویی و تاثیر این اتفاقات در بازی فردا تاکید کرد: «مطمئنا هیچ کس دوست ندارد اختلافی وجود داشته باشد. احترام شاگرد و معلمی همواره باید حفظ شود و امیدوارم در بازی استقلال و تراکتورسازی نیز این مساله نمود پیدا کند. کاش مهدی رحمتی به سمت امیر قلعه نویی بیاید و در این صورت قطعا سرمربی ما نیز او را قبول می‌کند و همه اختلافات تمام شود. رحمتی و قلعه نویی جزو بهترین های فوتبال هستند و باید قدرشان را بدانیم. با این حال امیدوارم در کل یک بازی زیبا بدون حاشیه را شاهد باشیم.»

 

حاتمی در پایان افزود: «امیدوارم هواداران در روز جمعه تنهایمان نگذارند. ما به حمایت این عزیزان نیاز داریم تا بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و انشاءالله به نتیجه دلخواه برسیم.»