اما این خبر واقعیت ندارد. نه مهدی طارمی به دنبال رفتن از تیم پرسپولیس است و نه باشگاه پرسپولیس برنامه ای برای ترانسفر این بازیکن دارد. با جود گل نزدن های مهدی در بازی های اخیر این تیم – این بازیکن با روحیه در تمرین حاضر است! طبیعی است این انتقادات اطرافیان نزدیک طارمی را هم ناراحت کرده باشد. به خصوص پدر و مادرش. اما حرف مهدی به  همه نزدیکانش این است:« نگرانم نباشید. اتفاق خاصی نیافتاده. فقط چند بازی است که توپم توی گل نمی رود. در بازی با پدیده گل می زنم. انشاالله و همه چیز می شود مثل روزهای اول...»

 

اما آن چیز که برای مهدی عجیب است شدت انتقادات است. به باور او گل نزدن های مهاجم در چند بازی طبیعی است و این اتفاقی است که ممکن است برای هر مهاجمی رخ دهد. حتی بهترین مهاجم جهان.

 

طارمی چند روز پیش جواب منتقدین خود را داد.  او خطاب به دوستان نزدیکش گفته:« آنچه که برایم عجیب است حمله برخی از منتقدین به من است. آنها به جای اینکه بازی ام را مورد ارزیابی قرار دهند و دلایل فنی برای عدم گلزنی ام مطرح کنند وارد زندگی شخصی ام شده اند و زندگی شخصی ام را بهانه گل نزدن های من قرار داده اند که این نه درست است و نه واقعیت دارد...»

 

مهدی طارمی وعده داده که در بازی با پدیده گل خواهد زد.