دمیتری بولیکین درباره بازی حساس امشب (سه شنبه) پی اس وی آیندهوون هلند و روستوف روسیه در چارچوب هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت: روستوف از شانس لازم برای صعود به مرحله حذفی لیگ اروپا برخوردار است و با نگرش خوب و آمادگی مطلوب می‌خواهد آیندهوون را شکست دهد.

وی که سابقه حضور در تیم ملی فوتبال روسیه و باشگاه آمستردام هلند را دارد اظهار داشت: مقایسه روی کاغذ نشان می دهد که روستوف قدرتمندتر از آیندهوون است و بازیکنان این تیم پس از شکست دادن بایرن مونیخ و  با توجه به حساسیت بازی پایانی لیگ قهرمانان اروپا هنوز به احساس آرامش نرسیده‌اند. این  یکی از مهمترین بازی‌های تیم روستوف است که باید اثبات کند توانمندی بازی در بالاترین سطح کیفی ممکن دارد.

پیشکسوت 37 ساله فوتبال روسیه درباره آینده سردار آزمون، ملی پوش ایرانی تیم روستوف گفت: به نظر من سردار آزمون به یک تیم بزرگ اروپایی خواهد پیوست. فقط این مسئله وجود دارد که باشگاه روستوف چگونه می‌خواهد این اتفاق رخ دهد. آزمون مهاجم آماده‌ای است که خواهان زیادی در میان باشگاه‌های اروپایی دارد.

بولیکین در خاتمه با اشاره به امیدواری‌اش جهت کسب نتیحه تساوی روستوف برابر آیندهوون و صعود به لیگ اروپا تاکید کرد که دلش می‌خواهد تیم روسی با نتیجه دو - بک برنده این بازی شود.