350000 تن از کاربران یکی از برنامه های کاربردی پرآوازه به نام "فورزا فوتبال" با شرکت در یک رای گیری کریس رونالدو فوق ستاره پرتغالی کهکشانی های شهر مادرید را به عنوان بهترین فوتبالیست سال جهان برگزیدند و لیونل مسی و آنتوان گریزمن را به حاشیه راندند.

 

نکته جالب در این رای گیری آن است که 3 فوتبالیست نخستی که کاربران برنامه کاربردی یاد شده برگزیدند، دقیقا همان 3 بازیکن نامزد کسب توپ طلای سال 2016 از دیدگاه فدراسیون بین المللی فوتبال هستند.

 

در میان اسامی 10 فوتبالیست برتر جهان که کاربران برنامه کاربردی "فورزا فوتبال" برگزیده اند، نام گرت بیل ستاره ولزی تیم رئال مادرید نیز به چشم می خورد.

 

گرت بیل در سال جاری موفق شد به همراه دیگر بازیکنان کهکشانی ها، یازدهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند و در جام جلت های اروپا 2016 هم توانست تیم ملی ولز را به مرحله نیمه پایانی این رقابت ها برساند.

 

کریس رونالدو بهترین فوتبالیست جهان شد

 

 

جالب تر آنکه نیمار و لوئیز سوارز بازیکنان تیم بارسلونا، با وجود کسب عنوان قهرمانی در لالیگا نتوانستند هیچ جایگاهی در میان 3 فوتبالیست برتر جهان داشته باشند و کوین دی بروین نیز به علت عملکرد خوب خود در تیم من سیتی در فهرست 10 فوتبالیست برتر جهان قرار گرفت.