تیم فوتبال استقلال از ساعت 11 و 30دقیقه امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی تمرینات خود را برای بازی با تراکتورسازی تبریز پیگیری کرد. 

* قبل از شروع تمرین علیرضا منصوریان تیم فوتبال تراکتورسازی را برای شاگردانش آنالیز کرد. 

* مهدی رحمتی که سوژه این روزهای فوتبال ایران است قبل از شروع تمرین برای دقایقی با علیرضا منصوریان به صحبت پرداخت. 

* لئوناردو پادووانی که در جریان تمرین دیروز پس از برخورد با علی قربانی آسیب دیده بود امروز به همراه محسن کریمی زیرنظر ماساژور آبی‌پوشان تمرین اختصاصی انجام داد.

*میثم مجیدی در تمرین امروز آبی پوشان حضور نداشت و به کلینیک رفته بود.

* با توجه به بارش باران در تمرین امروز استقلالی‌ها در بخشی از زمین فوتبال درون‌تیمی انجام دادند که منصوریان در این آیتم دقت‌نظر را از بازیکنان خواست و بارها و بارها تمرین را با سوت‌هایش متوقف کرد. 

* با توجه به غیبت استیو جونز این مربی امروز در تمرین استقلال حضور نداشت و علی چینی در حین تمرین امروز وظیفه گرم کردن بدن‌ها را برعهده داشت. در برنامه شب گذشته نود جر و بحث جونز با خرمگاه به تصویر کشیده شد و گفته می‌شود این مربی به خاطر همین موضوع ناراحت است اما باشگاه استقلال روز گذشته اعلام کرد جونز به کشورش سفر کرده و قبل از بازی با تراکتورسازی به تهران بازمی‌گردد. 

* پس از پایان تمرین امروز یک هوادار معلول در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و با علیرضا منصوریان عکس یادگاری گرفت. سرمربی تیم استقلال بعد از دیدن این هوادار خطاب به او گفت: امیر امروز به ما افتخار داده و در تمرین شرکت کرده و من هم قول می‌دهم دفعه بعد یک دست پیراهن به او هدیه بدهم که بچه‌ها روی آن را امضا کرده باشند. وقتی منصوریان از این هوادار پرسید که چه بازیکنی را دوست دارد وی اعلام کرد که پیراهن مجیدی را می‌خواهد و منصوریان در حالی که می‌خندید خطاب به وی گفت دفعه بعد قول می‌دهم پیراهن فرهاد مجیدی را به تو هدیه بدهیم. 

تیم فوتبال استقلال روز جمعه از ساعت 16 و 20 در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتورسازی تبریز می‌رود.