ادموند بزیک درباره انتقادات نسبت به عملکرد مهدی طارمی در روزهای گذشته اظهار داشت: من فکر می کنم فشارهایی که روی طارمی ایجاد شده ناعادلانه است. در پرسپولیس همیشه مهاجمان زیر ذره‌بین هستند، خصوصا طارمی که فصل گذشته آقای گل شد و حالا انتظارات از او بالا رفته است. این موضوع باعث شده تا طارمی دچار استرس شود و نتواند عملکرد سال گذشته را داشته باشد.همین مشکل را کریس رونالدو هم در ابتدای فصل داشت ولی در ادامه او توانست روند گلزنی هایش را شروع کند.

وی ادامه داد: من معتقدم عملکرد طارمی بد نبوده است. اگر او این پنج گل را در تیم دیگری زده بود قطعا مورد توجه بیشتری قرار داشت. من هم در گذشته چنین شرایطی را تجربه کردم، ولی هر مهاجمی این دوران را پشت‌سر می‌گذارد. بهترین روش برای طارمی در عبور از این وضعیت، این است که او تمرکز بالایی داشته باشد و صبوری کند. مطمئنا طارمی این روزها را پشت‌سر خواهد گذاشت.

مهاجم پیشین پرسپولیس درباره عملکرد پریموف بیان داشت:من نمی توانم با یک بازی درباره این مهاجم قضاوت کنم. شما می‌بینید که علی‌پور در پرسپولیس خیلی کم گل زده است، ولی نمی‌توانیم بگوییم او مهاجم بدی است. با این حال اعتقاد من این است که پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکن بزرگ می‌خواهد.

بزیک درباره روند این روزهای پرسپولیس گفت:پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی بازی خوبی انجام نداد و روز بد این تیم بود. البته اینکه یک تیم در روز بد خودش سه امتیاز را بگیرد نکته مثبتی است و این نشان می‌دهد که بازیکنان اعتمادبه‌نفس بالایی دارند. ساختار دفاعی پرسپولیس نسبت به سال قبل بهتر شده، درضمن برانکو دیگر نمی‌خواهد اشتباه سال گذشته را تکرار کند. پرسپولیس مثل فصل گذشته بی‌محابا حمله نمی‌کند و شما می‌بینید که اکثر بردهای این تیم خفیف بوده است. با این حال معتقدم پرسپولیس در آینده خصوصا برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نیاز به تقویت دارد.