امیرحسین حسینی در خصوص برگزاری بازی تیم ملی فوتسال ایران و روسیه گفت: به طور کلی مهمترین فاکتور در برگزاری مسابقات فوتسال کفپوش، نور، اسکوربرد، صندلی برای تماشاگران و جایگاه میهمانان ویژه است که سالن هندبال با وجود کوچک بودن نه تنها از این ویژگی فوق برخوردار است بلکه بهترین شرایط را به لحاظ اسکوربرد کفپوش و نور و ... دارد.

وی ادامه داد: ضمن اینکه همه موارد مربوط به این زمین و مشکلات آن را آقای ناظم الشریعه به رئیس فدراسیون اعلام کرد و آقای تاج هم گفت که تلاش می کند تا سایر امکانات مربوطه و بخصوص رختکن را همانطور که در سالن دوازده هزار نفری آزادی توسط فدراسیون انجام شد با همکاری فدراسیون هندبال بروزرسانی کند تا این سالن نیز به بهترین امکانات مجهز شود.

حسینی در ادامه خاطرنشان کرد: البته استفاده از ثابت کننده ها برای دروازه‌ها در فوتسال با توجه به حفظ امنیت دروازه بانها ضروری نیست و بهتر است این مشکل برطرف شود. همانطور که در مسابقات جام جهانی هم که دیدید از دروازه متحرک استفاده شده بود و نیازی به ثابت کننده ندارد.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال ادامه داد: مکان سالن هندبال و نزدیکی آن به هتل تیم روسیه و عدم آمادگی سالن دوازده هزار نفری برای برگزاری بازی دلیل استفاده از این سالن بود و جای تشکر از مسئولان فدراسیون هندبال دارد.

حسینی خاطرنشان کرد: البته در شهرهایی غیر از پایتخت هم سالن های استاندارد مناسبی وجود دارد که می توانیم برای برگزاری مسابقات از آنها استفاده کنیم اما ترجیح این بود که دیدار با روسیه در تهران برگزار شود. ضمن اینکه اگر بازی رسمی و مهمی باشد قطعا سالن دوازده هزار نفری آزادی را هماهنگ خواهیم کرد.