آرای کمیته انضباطی به شرح زیر است: 

لیگ برتر فوتسال آقایان:

مسابقه تیم های طرح و توسعه الوند و یاسین پیشرو قم برگزار شد و از سوی رضا شوندی- تدارکات تیم طرح و توسعه الوند تخلفاتی مبنی بر اعتراضات مکرر به داور بازی که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به تذکر کتبی از سوی کمیته انضباطی محکوم شد.

حاج ملکی-رئیس هیات فوتبال شهر محمدیه قزوین مرتکب تخلفاتی شد. وی نیز به استناد بند 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی به توبیخ کتبی محکوم شد.

مصطفی طیبی- بازیکن تیم طرح و توسعه الوند به دلیل رفتار ناشایست به توبیخ کتبی محکوم و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

تیم طرح و توسعه الوند به دلیل رفتار ناشایست یکی از تماشاگرانش با بازیکن تیم خودی و ضرب و شتم وی به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* دیدار تیم های شهروند ساری و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار و از سوی تماشاگران تیم شهروند ساری تخلفاتی مبنی بر ورود به زمین بازی و حمله ور شدن به یکی از بازیکنان دانشگاه ازاد و مضروب کردن وی رخ داد.

این تیم طبق ماده 79 به 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

لیگ برتر فوتبال بانوان:

*دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و استقلال خوزستان برگزار شد. دغاغله- مربی تیم استقلال خوزستان به دلیل اعتراض به داور بازی که منجر به اخراجش شد. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

فاطمه مخدومی- بازیکن تیم ذوب آهن به دلیل بی احترامی به داور بازی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

معصومه طهماسبی- بازیکن تیم استقلال خوزستان به خاطر اهانت به داور بازی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محروم است و باید 2 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

گفتی است، نسیم شریفی- بازیکن تیم استقلال خوزستان به خاطر اهانت به داوری طبق ماده 66 آیین نامه انضباطی باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند و به مدت 2 جلسه از همراهی تیم خود محروم است.

برهمین اساس گلنوش خسروی- بازیکن تیم ذوب آهن اصفهان به دلیل اهانت به داور بازی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

تیم استقلال خوزستان نیز به خاطر تهدید داوران توسط بازیکنان تیم، به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* سمیه شهبازی- سرمربی تیم آینده سازان میهن اصفهان به خاطر توهین به داور در دیدار تیمش مقابل شهرداری سیرجان، به تذکر کتبی از سوی کمیته انضباطی محکوم شد.