سیدرضا افتخاری در خصوص مشکلات مالی تیم فوتبال جوانان استقلال اظهار داشت: «اعتراض جوانان به خاطر مشکلات مالی نیست. سرمربی تیم جوانان کارت مربیگری نداشت و هیات فوتبال هم مانع وی شد. برای همین سرمربی با کارت تدارکات روی نیمکت نشست که بازهم مانع شدند. برای همین ظرف یکی دو روز آینده سرمربی تیم جوانان را معرفی خواهیم کرد.»

 

مدیرعامل استقلال درباره جانشین منصور پورحیدری تاکید کرد: «با وزیر ورزش صحبت کردم. قرار شد تا دو هفته آینده جانشین پورحیدری مشخص شود.»

 

افتخاری درباره محرومیت محمد خرمگاه هم گفت: «خرمگاه در این مسئله مظلوم واقع شد. کسی که باعث شد این اتفاقات رخ بدهد مربی صبا بود که از اول بازی تنش ایجاد کرد و بارها توسط نماینده فدراسیون به وی تذکر داده شد. فکر می کنم بعد از گزارش نماینده حقوقی ما رای برگردد و عوض شود.»

 

مدیرعامل استقلال درباره اینکه گفته می شود استیو جونز مربی بدنساز استقلال قهر کرده است، گفت: «جونز قهر نکرده و فقط به مرخصی رفته است.»

 

افتخاری در خصوص اینکه استقلال چطور در این شرایط مالی به دنبال جذب بازیکنان دیگر از جمله پژمان منتظری است، تاکید کرد: «علیرضا منصوریان فقط سجاد شهباززاده را خواسته است نه بازیکن دیگری. اصلا بحث پژمان منتظری نیست.»

 

وی در پایان درباره اینکه کمیته اخلاق اعلام کرده بود در تیم بانوان استقلال بی اخلاقی روی داده بود و به همین علت این تیم منحل شده، گفت: «من در جریان بی اخلاقی تیم بانوان نیستم. علت انحلال این بود که اعتبار و بودجه نداشتیم که ادامه بدهیم.»