جعفر کاشانی اظهار کرد: موضوع انتقال محمد انصاری به یکی از تیمهای خارجی قرار است در جلسه کمیته فنی مطرح و در مورد آن تصمیم گیری شود. امیدوارم بازیکنان پرسپولیس آنقدر قدرتمند باشند که باشگاه بتواند آنها را به تیمهای خارجی انتقال بدهد. ترانسفر بازیکنان به خارج از کشور به نفع باشگاه پرسپولیس است. 

 

کاشانی درباره ناراحتی طارمی از وی بیان کرد: من به صورت کلی حرف زدم که هر بازیکنی باید شب مسابقه خواب راحتی داشته باشد تا سر حال و قبراق در زمین مسابقه حاضر شود. براین اساس منظورم فقط طارمی نبود که وی ناراحت شده است. 

 

وی در ادامه عنوان کرد: طارمی را همانند پسرم دوست دارم. بازیکنان پرسپولیس از جمله طارمی باید افتخار کنند که پیراهن پرسپولیس را بر تن می کنند و آنها باید الگوی جوانان باشند. آنها باید از تجربه بزرگان پرسپولیس استفاده کنند تا به موفقیت دست یابند. 

 

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره ابهامات هزینه های برگزاری اردوی دبی بیان کرد: تمام مسائل اردوی امارات اصولی بوده و اسناد آن در باشگاه موجود است. 

 

کاشانی درباره بحث بدهی باشگاه پرسپولیس به مانوئل ژوزه و جریمه 50هزار فرانکی از سوی فیفا گفت: این مسائل در جلسه هیئت مدیره مطرح شد و قرار است کمیته حقوقی باشگاه اقدامات قانونی را انجام بدهد تا مشکلی برای باشگاه ایجاد نشود. همچنین با حضور گل زاده در بخش اقتصادی باشگاه راهکارهایی برای کسب منابع مالی در نظر گرفته می شود. 

 

وی درباره شایعه استقلالی بودن ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: ترکاشوند به باشگاه پرسپولیس خدمت می کند و کارش باارزش است. همچنین اشکالی ندارد وی استقلالی باشد چرا که وظیفه اش را به درستی انجام می دهد. همچنین من چند روز پیش ملاقاتی با افتخاری مدیر عامل استقلال داشتم و به وی گفتم هر کمکی از دستم بربیاید برای استقلال انجام می دهم. به هر حال فرهنگ ورزشی بالای این دو باشگاه باعث ارتقای تیم ملی می شود و ما نباید از کمک به یکدیگر دریغ کنیم.

 

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: باشگاه پرسپولیس باید آکادمی مستقلی داشته باشد تا بازیکنان خوبی در این آکادمی پرورش یابند.