محمدرضا خلعتبری درباره موضوع بدهکاری باشگاه پرسپولیس به عجمان  امارات بابت رضایتنامه خود اظهار داشت: من از پرسپولیس به تیم سپاهان پیوستم. طبعا در آن زمان برای عقد قرارداد با یک باشگاه جدید نیاز به رضایت باشگاه عجمان داشتم و تا جایی که در خاطرم هست باشگاه سپاهان با پرداخت مبلغی بیش از 800 میلیون تومان به عجمان امارات رضایتنامه من را برای حضور در این تیم صادر کرد. حال اینکه باشگاه پرسپولیس چرا و به چه علت بابت رضایتنامه من به عجمان بدهی دارد برایم عجیب است. چون در خاطرم هست سپاهانی ها با پرداخت پیش از 800میلیون تومان رضایتنامه من را گرفتند. مدارک لازم درباره این موضوع در اختیار یکی از دوستانم هست که باید از او بگیرم تا بتوانم درباره جزییات توضیحات بیشتر و کاملی ارایه کنم و دوست ندارم پرسپولیس بابت من بدهی به اماراتی ها داشته باشد و به دردسر بیفتد.

مهاجم گسترش فولاد درباره پیروزی 2بریک این تیم مقابل سپاهان گفت: من از ابتدای فصل هم می گفتم تیم ما خوب فوتبال بازی می کند اما در رسیدن به گل بدشانسی می آورد. در چند هفته اخیر بدشانسی در راه رسیدن به گل گریبان ما را نگرفت و موفق شدیم نتایج خوبی کسب کنیم. 

خلعتبری درباره دیدار این هفته تیمش مقابل نفت تهران بیان داشت: نفت امسال فراتر از انتظار ظاهر شده و علی رغم مشکلات خاصی که داشت توانست یکی از تیم های بالای جدول باشد که البته این اتفاق به خاطر حضور یک مرد بزرگ به نام علی دایی در این تیم است. نام و برند علی دایی در فوتبال ایران به قدری بزرگ است که حتی به یک تیم پرمشکل اعتبار و انگیزه ببخشد. با این حال تلاش می کنم مقابل تیم مربی سابقم عملکرد خوبی داشته باشم و برای موفقیت گسترش فولاد از هیچ کوششی دریغ نمی کنم.