بختیار رحمانی درباره برتری ۲ بر صفر استقلال مقابل صبای قم، درگیری‌های این بازی، عدم دعوتش به تیم ملی و ... صحبت‌هایی را مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:
 
 با دو گل صبا را شکست دادید تا از فشار تساوی هفته قبل مقابل گسترش فولاد تبریز خارج شوید. قبول داری استقلال به این برد خیلی نیاز داشت؟
شما درست می‌گویید. واقعاً خوشحالیم که به این پیروزی دست پیدا کردیم. زمانی که صبا ۱۱ نفره بازی می‌کرد، بازی بهتری انجام می‌دادیم و پس از گل اول موقعیت‌های دیگری هم داشتیم. این روزها همه می‌بینند که چطور بازی می‌کنیم و روزبه‌روز هم بهتر می‌شویم. متأسفانه هفته گذشته نتیجه بدی مقابل گسترش فولاد کسب کرده و اذیت شدیم، اما در دیدار برابر صبا جبران کردیم.
 
 آیا استقلال با توجه به روندی که پیش گرفته است، می‌تواند در جمع مدعیان قهرمانی قرار بگیرد؟
خدا کند آخر فصل حسرت خیلی چیزها را نخوریم و کار به جایی نرسد که حسرت بازی‌هایی مثل نفت تهران و گسترش فولاد را بخوریم. نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاد که در این بازی‌ها پیروز نشدیم، اما همه قطعاً مقصر هستند. اگر همین گسترش فولاد را برده بودیم، جایگاه ما بهتر از این بود. قبول دارم که نتایج ابتدای فصل به ما لطمه زد، اما باید هر طور شده جبران کنیم. امیدوارم در آینده هم تیم استقلال و هم من وضعیت بهتری داشته باشیم.
 
چرا استقلال به راحتی گل می‌خورد؟
باید هر روز تمرین کنیم تا این ضعف برطرف شود. باید تمرکز تیم بالا برود تا به راحتی گل نخوریم. البته فراموش نکنیم مدت‌هاست شکست نخورده‌ایم که این مسئله نکته مهمی است.
 
به نظر می‌رسد به نسبت اوایل فصل بهتر بازی می‌کنی
صددرصد همین‌طور است. اگر شما محل کارتان را تغییر بدهید، نیاز به زمان دارید تا با محیط جدید هماهنگ شوید. اوایل فصل نتیجه نمی‌گرفتیم و همه چیز بد پیش می‌رفت. الان اما نه تنها من، بلکه وضعیت سایر بازیکنان هم بهتر شده است. من به شخصه تلاش می‌‌کنم تا به آن چیزی که کادر فنی می‌خواهد، برسم.
 
در روزهایی که خوب بازی نمی‌کردی بسیاری از پیشکسوتان استقلال و هواداران از عملکردت انتقاد می‌کردند. برخی‌ها اعتقاد داشتند که سطح بختیار در همان حد فولادخوزستان و تراکتورسازی است، اما منصوریان در نشست‌های خبری از تو حمایت می‌کرد ...
کاملاً درست می‌گویید. من بازیکن علی آقا در تیم امید بودم و زمانی که او به استقلال آمد، با این تیم قرارداد بستم. با همه وجودم دوست دارم او در استقلال موفق شود و من هم به خودش و استقلال کمک کنم. علاقه من به منصوریان بیشتر از این‌هاست که برخی‌ها بخواهند حاشیه درست کنند. او به معنای واقعی تن به کار می‌دهد و کارش را دوست دارد.
رحمانی: امیدوارم آخر فصل حسرت بعضی چیزها را نخوریم
در فولاد خوزستان و تراکتورسازی هر از گاهی آواز می‌خواندی و در صفحه شخصی‌ات هم فیلم‌هایت را منتشر می‌کردی. قصد نداری برای استقلال هم آواز بخوانی؟
چرا نخوانم؟ اگر قهرمان شویم، با افتخار برای استقلال می‌خوانم. سازهای زیادی در منزلم دارم، اما خیلی وقت است سراغ‌شان نرفته‌ام. پیش از این زیاد ساز می‌زدم و یک‌بار هم در جام جهانی قبلی در یکی از هتل‌ها برای کارلوس‌ کی‌روش پیانو زدم. او از سازی که زدم، خوشش آمده بود.
 
 فکر می‌کنی  به تیم ملی دعوت شوی و دوبراه برای کیروش پیانو بزنی؟
برای پیانو زدن که دوست ندارم به تیم ملی دعوت شوم، اما تمرکزم روی تمرینات استقلال است و دوست دارم به این تیم کمک کنم. اگر به تیم ملی دعوت شوم، حتماً باز هم برای کیروش پیانو می‌زنم. در درجه اول باید کاری کنم که دوباره به تیم ملی دعوت شوم.
 
 صحت دارد که تو به همراه کاوه رضایی به خاطر دعوت نشدن به تیم ملی روحیه لازم را نداشته‌اید؟
دروغ نمی‌توانم بگویم، اما اوایل فصل به خاطر این موضوع روحیه نداشتم. در تراکتورسازی بارها به تیم ملی دعوت می‌شدم و تنها به خاطر مسئله سربازی بازی نمی‌کردم، اما وقتی به استقلال آمدم دیگر دعوت نشدم. کیروش از من شناخت دارد، اما نیاز است که بهتر از این باشم تا دوباره اعتمادش را جلب کنم.
 
 بگذریم، در هفته‌های گذشته شایعه‌ای مطرح شده بود که بازیکنان بزرگ استقلال رابطه‌شان با منصوریان شکرآب شده و دیگر دوست ندارند با او کار کنند. این موضوع صحت دارد؟
کاملاً دروغ است. در استقلال از این حرف‌ها زیاد می‌زنند. منصوریان با همه بازیکنان دوست است و شکرآب شدن رابطه بازیکنان با او صحت ندارد.
 
این هفته با تراکتورسازی تیم سابقت بازی دارد و باید مقابل امیر قلعه‌نویی بازی کنی
امیدوارم بازی قشنگی شود و هواداران لذت ببرند. تراکتورسازی تیم خوبی دارد، اما آنها با استقلال بازی داشته و بازی سختی برای‌شان می‌شود. امیدوارم هواداران استقلال به ورزشگاه بیایند تا نتیجه خوبی مقابل تیم امیرخان بگیریم.