ساکت الهامی پس از دیدار تیم‌های صبای قم و استقلال در خصوص درگیری‌های اواخر این بازی اظهار داشت: علیرضا منصوریان لفظی را به کار برد که نمی‌توانم اینجا بگویم. گزارشگر قمی این دیدار جمله منصوریان را شنید. سرمربی استقلال این جمله را به من گفت و به سینه من زد و رفت. اگر وجود داشت می‌ایستاد تا جوابش را بدهم.

وی افزود: منصوریان به خرمگاه گفت که جلو بیاید. در صورتی که خودش وجود نداشت بماند. این اولین و آخرین باخت صبای قم نبود، اما علیرضا منصوریان که خودش بچه پایین شهر است، باید می‌ماند تا جوابش را می‌دادم. البته او ناسزاگویی نکرد، اما جمله‌ای گفت که گزارشگر قمی هم شنید.

مربی تیم فوتبال صبای قم با انتقاد از رفتار منصوریان خاطر نشان کرد: منصوریان با «شومن بازی» سرمربی استقلال شد. به قرآن او با این کارها موفق نمی‌شود. کاری به برخی‌ها ندارم که می‌گویند من استقلالی نبودم. من اصلاً استقلالی نبودم و ابایی ندارم که بگویند استقلالی نیستم. از این به بعد هم استقلالی نیستم.

«آقای منصوریان! چرا حرف می‌زنی و دَر می‌روی»، الهامی با بیان این جمله ادامه داد: کاری ندارم من را محروم می‌کنند یا نه، اما من بچه پایین شهر هستم و ادعای بالاشهری و باکلاس بودن ندارم. منصوریان مطمئن باشد که پاسخ او را می‌دهم.

وی در خصوص اظهارات محمد خرمگاه مبنی بر اینکه به صمد مرفاوی توصیه می‌کند که از الهامی استفاده نکند، گفت: خرمگاه بی‌جا کرده است! او به فکر خودش باشد!