علی دایی شامگاه پنج شنبه پس از شکست تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: همه امروز شاهد یک بازی تماشاگر پسند بودند و به نظر من هر کسی این بازی را دید از آن لذت برد.

وی افزود: ما در همان نیمه اول دو تا سه موقعیت خوب گلزنی داشتیم که می توانستیم به خوبی از آنها استفاده کنیم ولی با بی دقتی آنها را از دست دادیم.

دایی بیان کرد: واقعا برای من مشخص نیست چرا بعد از به ثمر رساندن گل دوم، شیرازه تیم ما به کلی از هم پاشید؟

سرمربی نفت تهران ادامه داد: به تیم فولاد خوزستان بابت این پیروزی تبریک می گویم آنها واقعا تیم یک دستی هستند و خوب بازی می کنند ولی شک ندارم امروز ما می توانستیم با امتیاز اهواز را ترک کنیم.

دایی تصریح کرد: البته با توجه به بارش باران در طول بازی، طبیعی است که کیفیت بازی کمی افت کند و این موضوع روی بازی تاثیر منفی بگذارد ولی ما می توانستیم بهتر از این بازی کنیم.

وی در خصوص نیمکت نشینی ایمان مبعلی در این بازی نیز گفت: فیکس نبود ایمان دلایل فنی نداشت ضمن اینکه اگر به شیوه بازی هر دو تیم در این مسابقه نگاه کنیم متوجه می شوید که من به موقع دست به تعویض زدم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص اینکه چرا هر سه تعویض تیم نفت از میان بازیکنان خوزستانی تیم خود بودند نیز بیان کرد: تعویض های ما ربطی به خوزستانی بودن یا نبودن بازیکنان نداشت و من با شناخت کامل از بازیکنان خود آنها را به میدان فرستادم. نگاه کنید که تعویض های من هم جواب داد و ما حتی بازی را به تساوی کشاندیم.

 از سری رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز پنج شنبه تیم های فولاد خوزستان و نفت تهران در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی را اهوازی ها با نتیجه چهار بر دو به سود خود پایان دادند.