علیرضا منصوریان شامگاه پنج‌شنبه در نشست خبری پس از دیدار صبای قم و استقلال تهران که در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری ۲ بر صفر استقلال در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، اظهار داشت: از نتیجه راضی هستیم و سه امتیاز خوب از شهر خوب مورد علاقه‌ام به دست آوردیم.

وی افزود: در ۲۰ دقیقه آخر می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم و بازی بار فنی خوبی داشت که ۲ گل در آن به ثمر رسید.

سرمربی استقلال گفت: در مورد مسائل حاشیه‌ای نمی‌توانیم پاسخگو باشیم و روز خوبی از لحاظ اخلاقی برای فوتبال نبود و به اعتقاد من باید عقبه ما و عقبه دوستان را در نظر بگیرید و ما را قضاوت کنید.

منصوریان بیان داشت: به همه مجموعه‌های مقابل احترام می‌گذاریم و به خاطر فوتبال دوست نداریم توهین بکنیم یا بشنویم.

وی عنوان کرد: صبا در شرایطی که ۹ نفره هم شد می‌خواست نتیجه را عوض کند و حریف سختی بود اما متأسفانه شرایط بیرون بازی از دست ما خارج شد.

سرمربی استقلال تصریح کرد: در روز باخت و برد، داوری را نقد نمی‌کنیم و همین که در سطح اول دنیا داوران خوب داریم قابل قبول است و کارشناسان قضاوت می‌کنند و اگر اشتباه داشته باشند هم عمدی نیست. البته ما هم چیز بدی ندیدیم.

منصوریان گفت: ما در روند بازی جلو بودیم که بازیکن صبا اخراج شد. تیم‌های ده نفره بهتر از تیم‌های ۱۱ نفره هستند ولی بعد از ۹ نفره شدن به ما کمک شد.

وی افزود: قم برای ما خوش یمن بود و سال‌های قبل با تیم‌های قبل خوب نتیجه گرفتیم. در سمت چپ هم یعقوب باید قبول کند که یک دفاع چپ خوب می‌تواند باشد و تیم بالانس می‌شود

سرمربی استقلال کفت: ای کاش اتفاقات بیرون زمین نمی‌افتاد تا برد بیشتر به من می‌چسبید و این برد هدیه بازیکنان به من در روز تولدم بود.

منصوریان گفت: از فردوسی پور می‌خواهم به اتفاقات امروز نپردازد چون چیز خوب و جدیدی در فوتبال ما نیست.