مهدی پاشازاده گفت: «ما مشکل مالی نداریم و معلوم نیست بتوانیم با اتوبوس به کرمان برویم یا نه. با این شرایط فکر نمی کنم این سفر انجام بشود.»

او در مورد اینکه از بین تیم های بالای جدول تنها راه آهن و سپید رود رشت هستند که پول ندارند هم گفت: «شرایط ما را با سپیدرود مقایسه نکنید. آنها رییس هیئت فوتبال شان از تیم حمایت می کند، استادیوم اختصاصی دارند، پول سفر دارند و تنها مشکل شان پول قرارداد بازیکنانشان است. ما الان دنبال پول قرارداد نیستیم فقط می خواهیم از گرسنگی نمیریم. بازیکنان من مدت ها است به خاطر بی پولی غذای درست و حسابی نخورنده اند.»

سرمربی راه آهن در مورد این که با این شرایط نتایج تیمش معجزه بوده است هم می گوید: «معجزه ای در کار نیست و من به این حرف ها اعتقاد ندارم. من خودم اعتقاد دارم مربی خوبی هستم و این را در تیم هایی که کار کرده ام نشان داده ام. ما سعی کردیم در لیگی که به گفته خیلی از بازیکنان فوتبال چرک در آن یک روش بازی کردن است، فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم. تیم من در تمام بازی ها فوتبال بازی می کند.»

پاشازده در پاسخ به این سوال که آیا می تواند سرمربی استقلال شود یا نه هم گفت: «در این که من سرمربی استقلال می شوم شکی وجود ندارد؛ چون تیم های من فلسفه فوتبال دارند. با این حال الان وقت این صحبت ها نیست و باید اجازه بدهیم کادرفنی فعلی، آرامش داشته باشند.»

او ادامه داد: «هیئت مدیره نباید اظهار نظرهای فنی کند و باید به تیم آرامش بدهد. استقلال تا بدین جای کار چیزی را از دست نداده است و می تواند نتایج خوبی بگیرد.»

سرمربی راه آهن در پایان گفت: «استقلال تنها 8 امتیاز با صدرجدول فاصله دارد و یک بازی مستقیم با پرسپولیس پیش رو دارد. این تیم با 2 برد شرایطش زیر و رو می شود و نباید در مورد این تیم زود قضاوت کرد.»