جدال تیم ملی فوتبال ایران برابر سوریه در شرایط عجیب برگزار شد تا جایکه زمین بازی شبیه به باتلاق بود و بازیکنان نمی توانستند هیچ کار تاکتیکی را انجام دهند و تنها زیر توپ می زدند.

 

برگزاری بازی در چنین زمینی باعث عصبانیت شدید کارلوس کی روش شد و سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران تیغ انتقاد خود را به سوی علی کفاشیان نائب رئیس فدراسیون فوتبال ایران گرفت.

 

رئیس سابق فدراسیون فوتبال بعد از مدتها سکوت جواب کی روش را داد و درباره اظهارات سرمربی تیم ملی فوتبال ایران سخن به میان آورد و البته او مثل همیشه محافظه کارانه سخن گفت.

 

کفاشیان، گفت: میزبان زمین را معرفی می‌کند و در صورتی که شرایط وجود داشته باشد AFC هم آن را قبول می‌کند. حالا بنده سر پیازم، ته پیازم یا کجای پیازم؟ عدم شناخت افراد از وظایف AFC باعث می‌شود این صحبت‌ها مطرح شود. البته منظورم شخص خاصی نیست و منظورم هر کسی هست که این حرف‌ها را می‌زند. کنفدراسیون فوتبال اسیا برای هر چیزی حتی بهترین‌های فوتبال ایران قاره ضوابطی دارد و ما هم در آن دخیل نیستیم. شما فکر کردید مثلا به من می‌گویند فلان زمین خوب است که من بخواهم تائید کنم یا نکنم؟ به من چه ربطی دارد؟ هر چیزی هم که به من ربط داشته باشد و از من سؤال کنند با فدراسیون فوتبال هماهنگ کرده و نظرات ایران و فدراسیون فوتبال را اعلام می‌کند