دانیال ماهینی – مدافع راست استقلال خوزستان که پیش تر به اردوی تیم ملی هم دعوت می شد در این باره می گوید: همین امروز به تیم ما کمک شود می توانیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم و دوباره به جمع مدعیان برگردیم. چرا که همه بازیکنان حاضر در اردوی تیم بازیکنان توانمندی هستند اما به خاطر جو حاکم بر تیم تمرکز خود را از دست داده اند. البته این طور نیست که مشکلات مالی بهانه ای شود که بازیکنان کم بگذارند چون پای اعتبار فنی امان در میان است اما یک سری از مشکلات چه بخواهیم و چه نخواهیم تمرکز بازیکن را برهم می زند و از دست سرمربی هم کاری ساخته نیست.

این مدافع جوان در خصوص بازی با سیاه جامگان گفت: «در بازی با سیاه جامگان معنی بدشانسی را فهمیدم. هر چه زدیم وارد دروازه نشد و در روزی که مستحق برد بودیم به یک امتیاز راضی شدیم!این را هم بگویم که سرمربی تیم فشار مضاعفی را نسبت به بازیکنان متحمل می شود. هر بازیکنی بار مشکلات خودش را به دوش می کشد اما سرمربی تیم از مشکلات همه آگاه است و وقتی می بیند کاری از دستش بر نمی آید بیشتر ناراحت می شود. البته تلاش های او برای روحیه دادن به بچه ها ستودنی است و من وقتی او را می بینم حرفی از پول نمی زنم. البته به نفع ماست که فقط به فوتبال فکر کنیم. این را هم بگویم گلایه ای به بازیکنان نیست. همه بچه ها مشکل دارند و فصل را با برنامه ریزی شروع کردند و اکنون با مشکلات مالی شدیدی روبرو شدیم که همه برنامه ها را بهم ریخته است و تکرار می کنم این مسئله تمرکز را از بازیکنان گرفته است. »

دانیال ماهینی در واکنش به این مسئله که چه اتفاقی افتاده که دیگر به اردوی تیم ملی دعوت نمی شود، می گوید: « روزی که به اردوی تیم ملی دعوت شدم از کی روش تشکر کردم به این خاطر که مرا دید و به من اعتماد کرد و من را لایق پوشیدن پیراهن تیم ملی دانست. امروز هم از او تشکر می کنم. دعوت نکردن او بدین معنی است که باید بیشتر تلاش کنم و من هم این کار خواهم کرد. تا روزی که کی روش در راس کادر فنی تیم ملی باشد من حتما برای حضور دوباره در اردوی تیم ملی امید خواهم داشت.»

دانیال ماهینی مدافع استقلال خوزستان در پایان در واکنش به جدایی خود از این تیم و اینکه گفته می شود مورد توجه چند تیم دیگر قرار گرفته، می گوید: « من بیش از جدایی به رفع مشکلات مالی تیم و هم چنین ماندن و بازگشت به روزهای اوج امید دارم. ما بازی های لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو داریم. چه افتخاری بالاتر از حضور در لیگ قهرمانان آسیا. من اهل فرار از مشکلات نیستم و در خصوص پیشنهادها هم باید بگویم این باشگاه است که تصمیم می گیرد چون من تحت قرارداد هستم. »