سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع فعالان بسیج شهرستان محلات با اشاره به وضعیت آمریکا که به گفته دو نامزد ریاست جمهوری آن کشور درگیر مشکلات فراوان است، گفت: آمریکا که 20 هزار میلیارد دلار بدهی دارد و پس از حمله به برج های دو قلو به گفته رئیس جمهورشان 450 هزار نفر با سلاح گرم کشته شدند، آیا توان حمله به کشوری چون ایران را دارد؟!

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور آمریکا هر کجا که می‌رفت جلوی پای او گل می ریختند، گفت: امروز رئیس جمهور آمریکا در هر کشوری که وارد می شود مورد اعتراض قرار می گیرد و در برخی از کشورها بدون خبر می رود تا مورد اعتراض مردم قرار نگیرد.

سردار نقدی افزود در نقطه مقابل محبوبیت ایران و رهبران ایران روز به روز در حال افزایش است به گونه ای که بسیاری از جوانان کشورها عکس امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی را در دست می گیرند.

سردار نقدی با اشاره به روند افزایش گرایش به اسلام در کشورهای اروپایی اظهار نمود: بعید نیست در آینده ای نزدیک، برخی از کشورهای اروپایی به سازمان کنفرانس اسلامی بپیوندند.

وی با اشاره به روند رو به رشد توانمندی‌های دفاعی کشور گفت: ما در گذشته از کمترین امکانات نظامی و دفاعی برخوردار بودیم در حالی که امروز از بهترین امکانات دفاعی برخورداریم و ایران از امن ترین کشورها است.