سیدجلال حسینی که با رهبری فوق العاده پرسپولیس توانسته نقش پررنگی در نتایج این تیم داشته باشد، امیدوار است در بازی روز جمعه برابر صنعت نفت آبادان نیز با کسب سه امتیاز، دیدار را به پایان برساند و حمایت هواداران را در این امر بی تاثیر نمی داند. مدافع میانی باتجربه سرخپوشان در خصوص این دیدار و شرایط پرسپولیس با خبرنگار ما گفتگو کرد که در ادامه می خوانید.


امیدوارم بیرانوند به تمرین بازگردد
اتفاق تلخی بود و برای بیرانوند به شدت ناراحتم. او انگیزه فوق العاده ای در این فصل داشت و آن را به خوبی در تمرینات و دیدارهای اخیر به نمایش گذاشت. اینکه بیش از یک نیمه با دست شکسته بازی کنی سخت است و امیدوارم او خیلی زود این دوران را به پایان برساند و به بازی های تیم بازگردد. مطمئنا حضور او در ترکیب پرسپولیس به ما کمک خواهد کرد. به حضور همه نفرات برای رسیدن به نتایج مدنظر خودمان و هواداران نیاز داریم؛ البته امسال تیم خوبی داریم که فاصله بین نفرات خیلی کم است و همه بازیکنان نیز با تفکر حرفه ای و دوستانه به فکر موفقیت تیم هستند و پرسپولیس نیز نشان داده هیچ وقت به بازیکن متکی نیست و امیدوارم در بازی برابر نفت نیز به امتیاز لازم دست یابیم.


عملکرد خط دفاعی به کل تیم مربوط است
اینطور نیست که عملکرد خط دفاعی به بازیکن خاصی مربوط باشد. بیرانوند در دروازه، ماهینی و محمد انصاری و ربیع خواه همه بازیکنان فوق العاده ای هستند که نقش‌شان در ترکیب تیم را به خوبی به انجام رسانده اند. در نتیجه گیری تیم همه بازیکنان در کنار هم هستند و همه سهیم هستند؛ همانطور که ما در رسیدن به گل سهیم هستیم. فوتبال اکنون به فرد بستگی ندارد و کل تیم باید استراتژی و تاکتیک تیمی را به خوبی انجام دهند تا تیم موفق شود. ما نیز در دیدارهای قبلی توانستیم به خوبی شرایط تیمی را حفظ کنیم و خوشحالیم اکنون در مسیری که در پیش گرفته ایم در صدر جدول قرار داریم.


باید با حضور در استادیوم از فوتبال لذت برد
بازی با استقلال خوزستان را فراموش کرده ایم و نگاه مان به آینده است. شرمنده هواداران مان هستیم که در اهواز رفتار مناسبی با آنها نشد و این واقعا نگران کننده است. من مطمئن هستم دل همه فوتبالدوستان بابت دیدن تصاویر مصدومیت ها و سر شکستن‌ها در استادیوم گرفته است. امیدوارم نه برای هواداران ما و نه هواداران دیگر تیم ها این اتفاقات تکرار نشود و همه با حضور در استادیوم به زیبا شدن فوتبال کمک کنند و لذت ببرند.


همه به آزادی دعوت هستند
مسلما این شانس بزرگ را داریم که تا پیش از تعطیلات هفته دهم شرایط مان را در جدول بهتر کنیم و برای این مساله به امتیازات کامل دیدار برابر نفت آبادان نیاز داریم. نفت خود را تیم خوبی در هفته های قبل نشان داده و از هواداران خونگرمی نیز برخوردار است؛ اما ما برای این دیدار به چیزی جز سه امتیاز فکر نمی کنیم و در کنار هواداران مان به جشن پیروزی فکر می کنیم. مطمئن هستم هواداران در روز جمعه بار دیگر ما را شرمنده حضور پرشور خود خواهند کرد. همه آنها به آزادی دعوت هستند تا بهترین پیروزی مان را پشت سر بگذاریم. این مساله با حضور آنها امکان پذیر است.


برابر نفت سورپرایز نمی شویم
ما هیچ وقت حریفی را دست کم نمی گیریم؛ خصوصا اینکه در این هفته با تیم قابل احترام نفت روبه رو خواهیم شد. نفت توانسته در این هفته ها نتایج خوبی کسب کند و این مساله کار ما را سخت می کند. اما ما هیچ وقت حریفی را دست کم نمی گیریم و تلاش خواهیم کرد تا به نتیجه لازم دست یابیم. مطمئن باشید با ارائه بازی خودمان برابر نفت سورپرایز نخواهیم شد و باید از این فرصت در بازی خانگی سود ببریم. همه بازیکنان ما باتجربه هستند و تمرینات مناسبی را نیز در طول هفته پشت سر گذاشته ایم.