مجید جلالی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل ماشین‌سازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازیکنان ما به شدت از تساوی هفته گذشته خود در مشهد ناراحت هستند و به همین خاطر اشتیاق زیادی برای بازی با ماشین‌سازی دارند اما فکر می‌کنم فردا یک بازی خیلی خوب را شاهد باشیم.

وی در مورد غایبان تیمش برای دیدار فردا گفت: ما برای بازی فردا مصدومی نداریم و با تیم کامل خود به تبریز آمده‌ایم و تنها غایب ما برای دیدار فردا سیامک نعمتی است که به دلیل محرومیت نمی‌تواند ما را مقابل ماشین‌سازی یاری کند. ما می‌دانیم مقابل حریفی بازی می‌کنیم که لیگ را خوب شروع کرده اما بازیکنان ما در هفته گذشته نشان دادند که برای پیروزی در این دیدار کاملاً آماده هستند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد شناختش از فوتبال تبریز گفت: وقتی یک استان 3 تیم در لیگ برتر دارد باید 60 هزار بازیکن در تیم‌های پایه داشته باشند چون اگر این اتفاق رخ ندهد کار برای آنان سخت می‌شود. من از مردم تبریز به جز محبت چیزی ندیدم و تنها عده‌ای در استادیوم به من توهین می‌کردند اما من تمایل چندانی ندارم که به گذشته‌ها برگردم.

جلالی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر شرایط جوی تبریز تصریح کرد: طبق اعلام هواشناسی هوای فردای تبریز آفتابی است اما ما حتی خودمان را برای بارش باران هم آماده کردیم.

وی درباره دیدار دوستانه این تیم مقابل تراکتورسازی و نیمه‌تمام ماندن این دیدار در استادیوم اختصاصی تراکتورسازی تأکید کرد: با اینکه ما فردا بار دیگر در این استادیوم بازی می‌کنیم اما دلیلی ندارد که یک اتفاق تلخ چندین بار تکرار شود. در آن دیدار نیز می‌توانست اتفاقات بهتری رخ دهد ولی بازیکنان 2 تیم اشتباه کردند.