محمود فکری در خصوص آخرین وضعیت تیم نساجی اظهار داشت: قبل از بازی با «خونه به خونه» همه اعضای تیم  از مدیرعامل و سرپرست گرفته تا خود من و دستیارانم و همه بازیکنان یک بیانیه صادر و در آن تاکید کردیم اگر بعد از بازی با «خونه به خونه» به تیم پول نرسد، از حضور در تمرین خودداری می‌کنیم. بعد از آن باز هم دو روز تمرینات تعطیل بود و قرار است اولین جلسه تمرین امروز برگزار شود. تا این لحظه که از پول خبری نیست و من نمی‌دانم آینده کاری ما در این باشگاه چه خواهد بود.
 
فکری گفت: من در فوتبال روزهای سخت دیده بودم. بی پولی هم کشیده بودم اما واقعا فوتبال این مدلی ندیده بودم. اینجا در قائمشهر ما نه پول داریم، نه امکانات و نه اعتبار. حتی افراد کار بلد هم نداریم. من خودم خارج از حیطه وظایف کاری‌ام راه می افتم در شهر و از اعتبار خودم استفاده می‌کنم و اندکی پول جور می کنم تا کار تیم راه بیفتد، آنوقت بعضی از افراد در باشگاه به جای این که خوشحال شوند، ناراحت می‌شوند و نمی‌گذارند همین اندک پول آنطور که باید و شاید در تیم هزینه شده و به دست بازیکن برسد. بعد همین افراد می‌آیند و از تیم ایراد فنی می گیرند و مثلا می گویند چرا فلان بازیکن در فلان پست نتوانست فلان تاکتیک را پیاده کند. مگر با چنین شرایطی فوتبالیست می تواند تاکتیک هم پیاده کند؟
 
سرمربی نساجی اضافه کرد: ای کاش فقط درد من در تیم نساجی بی پولی بود. متاسفانه افراد کار بلدی هم دور ما نیستند. مثلا ما بازی را باخته‌ایم و هم اعصاب بازیکن خراب است و هم اعصاب هوادار، آنوقت بازیکن باید پیاده از ورزشگاه خارج شود. آقایان نمی‌کنند یک وسیله بگیرند که بازیکن از بین هوادار عصبانی عبور نکند. حالا اگر این میان اتفاقی بیفتد چه کسی می تواند پاسخگو باشد؟ من واقعا نمی‌دانم سرنوشت تیم نساجی چه خواهد شد. فقط امیدوارم که ختم به خیر شود.
 
پیشکسوت آبی‌پوشان در خصوص تیم استقلال و شرایط این تیم نیز گفت: استقلال در این فصل روز به روز و هفته به هفته بهتر شد و روند رو به رشد این تیم کاملا محسوس است. سوای هر نتیجه ای که در اهواز رقم بخورد، من مطمئنم که استقلال مقابل فولاد بازی خوبی انجام خواهد داد. اما آبی‌پوشان برای حفظ روند رو به جلوی شان باید با سه امتیاز بازی از اهواز به تهران بازگردند.