علیرضا بیرانوند درباره وضعیت مصدومیتش اظهار کرد: متأسفانه در دیدار مقابل استقلال خوزستان بر اثر برخورد با مهاجم حریف مچ دستم دچار شکستگی شد و پس از آن پزشکان تیم تشخیص دادند که دست من شکسته و باید گچ گرفته شود.

وی افزود: اما خودم نمی‌خواستم که دستم را گچ بگیرم و اصرار کردم و گفتم می‌خواهم با درد هم شده برای تیمم بازی کنم به همین دلیل یکی دو روز دستم را گچ نگرفتم و در تمرینات حاضر شدم اما در ادامه روز گذشته درد شدیدی احساس کردم و پس از اینکه MRI گرفتم و نزد متخصص ارتوپد رفتم پزشک به من گفت هرچه زودتر باید دستت را گچ بگیری تا بهبود یابد. او به من گفت اگر دستت را گچ نگیری شاید به خاطر یک یا دو بازی مصدومیتت بیشتر شود و مجبور شوی ماه‌ها فوتبال بازی نکنی. به همین خاطر دیگر قبول کردم تا دستم را گچ بگیرم.

وی ادامه داد: من واقعاً می‌خواستم حتی با دست شکسته برای پرسپولیس و همینطور تیم ملی بازی کنم اما پزشکان به من گفتند به خاطر یک یا دو بازی ممکن است مصدومیتم بیشتر شده و ماه‌ها خانه‌نشین شوم. در حال حاضر هم پزشک دستم را گچ گرفته و به من گفته ظرف سه هفته آینده وضعیتم بهتر می‌شود و می‌توانم دستم را باز کنم. این سه هفته برای من یک سال می‌گذرد چون تا به حال این‌گونه مصدوم نشده بودم.

بیرانوند خاطرنشان کرد: متأسفانه به دیدار مقابل صنعت نفت آبادان نمی‌رسم اما از صمیم قلب برای هم‌تیمی‌هایم دعا می‌کنم تا تیمم در ورزشگاه آزادی مقابل صنعت نفت آبادان به پیروزی برسد. امیدوارم در پایان این دیدار هم‌تیمی‌هایم سه امتیاز شیرین دیگر را به حساب ما واریز کنند البته تمام تمرکزم روی این موضوع است که انشاءالله سه هفته آینده مصدومیتم بهتر شود و ان‌شاءالله با کمک پزشکان تیم ملی به دیدار مقابل سوریه برسم.