در یکی از حساس‌ترین دیدارهای انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در آمریکای جنوبی، تیم ملی فوتبال برزیل 11 نوامبر (21 آبان) به مصاف آرژانتین خواهد رفت که این دیدار تقابل بین لیونل مسی و نیمار، دو ستاره بزرگ بارسلوناست.

تیته در نشستی خبری درباره این بازی سخن به میان آورد و گفت: لیونل مسی، نیمار و کریستیانو رونالدو سه بازیکن برتر حال حاضر  فوتبال جهان هستند. آنها شانس های اصلی کسب توپ طلا به شمار می‌روند. این جایزه بزرگ در نهایت به یکی از این سه بازیکن می رسد.

سرمربی سلسائو ادامه داد: مسی و رونالدو به یک نسل تعلق دارند و از نظر سنی فاصله زیادی با هم ندارند اما نیمار جوان تر است و آینده درخشانی در انتظار اوست. مسی در حال حاضر بهترین بازیکن جهان است. او کیفیت بسیار بالایی دارد و هم توان گلزنی دارد و هم در بازی‌سازی بسیار خوب ظاهر می شود. مهار کردن او چالش بزرگی برای ما به شمار می آید و بدون شک کار سختی برابر آرژانتین با حضور مسی داریم.

آخرین بازی که نیمار و مسی با پیراهن تیم ملی برزیل و آرژانتین برابر هم صف آرایی کردند به سال 2014 برمی‌گردد که دیدار دوستانه این دو تیم با تساوی یک بر یک در پکن به پایان رسید. تیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل عملکرد درخشانی در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه داشته است و با 21 امتیاز از 10 بازی در صدر جدول رده بندی قرار دارد. این در حالی است که آرژانتین 16 امتیاز کسب کرده و در جایگاه پنجم جای دارد.