علی چینی پس از پیروزی 2 بر صفر استقلال مقابل سایپا در مورد طلبش از باشگاه نفت اظهار داشت: هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است و ما طلبمان را از این تیم می‌خواهیم و از مسئولان تقاضا می‌کنیم که مشکل ما را حل کند چرا که این روزها همه گرفتار هستند، ما زحمت کشیده‌ایم و طلبمان را می‌خواهیم. 

وی در خصوص شرایط استقلال و پیروزی‌های اخیر این تیم خاطرنشان کرد: اول فصل در مصاحبه‌های خود اعلام کرده بودیم که ما 10-11 بازیکن جدید جذب کرده‌ایم و برای هماهنگی این بازیکنان به زمان نیاز داریم، خوشبختانه بازیکنان از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار دارند و به بلوغ خوبی رسیده‌اند.  

چینی افزود: قبلاً هم گفته بودیم که منتظر یک استقلال خوب باشید، حالا همه ما زیر نظر علیرضا منصوریان تلاش می‌کنیم تا به این هدف خود برسیم و تیمی در حد نام استقلال بسازیم. 

مربی استقلال تهران در مورد اظهارات افتخاری مبنی بر اینکه استقلال مانند بارسلونا بازی می کند عنوان کرد: تیم ما از جمله تیم‌هایی است که در لیگ برتر واقعاً فوتبال بازی می‌کند و زیر توپ نمی‌زند. مطمئن باشید ما در هفته های آینده بهتر هم خواهیم شد ضمن اینکه باید بگویم از علیرضا منصوریان این است که تیم بیشتر روی مالکیت،‌پاسکاری،‌حرکات ترکیبی و ... کار کند.