مجید جلالی پس از تساوی تیمش مقابل پدیده اظهار داشت: خوشحالم از داشتن این بازیکنان که سعی می‌کنند با دقت تمام، همه نکات تاکتیکی مدنظر ما را پیاده کنند. بازیکنان ما در هفته گذشته خیلی با اشتیاق تمرین کردند و خیلی هم خوب در این دیدار ظاهر شدند. از همه آنها تشکر می‌کنم و از تمام بازیکنانم راضی هستم.

وی افزود: ما امروز بازی سنگینی داشتیم، ولی خوشبختانه حتی یک اشتباه هم مرتکب نشدیم. در نیمه دوم توانستیم بازی را در اختیار داشته باشیم و من هنوز هم به این فکر می‌کنم که سجاد عاشوری چطور آن موقعیت را خراب کرد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص داوری دیدار تیمش مقابل پدیده عنوان کرد: داوری در این دیدار بد نبود و اجازه دهید من در مورد داور گله‌ای نداشته باشم. از قضاوت داور در این دیدار راضی هستم.

جلالی در ادامه تصریح کرد: ما تیمی هستیم که می‌خواهیم در لیگ برتر به ثبات برسیم و برنامه‌مان برای این فصل هم همین است که در جدول رده‌بندی و لیگ ثبات داشته باشیم. ما هرچقدر روبه‌جلو می‌رویم بهتر شده و به آینده امیدوار می‌شویم. بازیکنان من در این دیدار اشتیاق زیادی برای بردن داشتند و در نیمه دوم هم کاملاً تیم برتر زمین بودیم، اما حریف‌مان در لحظات آخر بازی اشتباهی نکرد که بتوانیم از آن استفاده کنیم.