محسن بهرام‌‌زاده درباره عملکردش در هفته اول لیگ وزنه‌برداری اظهار داشت: درست است که در هفته اول لیگ توانستم مقام اول را کسب کنم اما برای حضور در هفته دوم به آمادگی 90 درصدی رسیده‌ام و با وضعیت خوبی که دارم‌ می‌خواهم رکورد بالاتری بزنم.

وی با اشاره به رکوردش در هفته اول لیگ وزنه‌برداری تصریح کرد: وزنه‌هایی که در هفته اول بالای سر بردم توان واقعی من نبود. مسمومیتی برایم پیش آمده بود که حدود یکسال پیگیر درمان بودم و اکنون که مشکلم حل شده رکوردهای بهتری می‌توانم ثبت کنم.

بهرام‌زاده افزود: دو ،سه هفته آخر لیگ از اهمیت بیشتری برخوردار است و بیشتر وزنه‌برداران به آمادگی بیشتری رسیده‌اند بنابراین رقابت در این زمان سخت‌تر می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در فاصله زمانی کمی تغییر وزن داد گفت: مسئولان و مربی‌ام تصمیم گرفتند که از دسته 105 کیلو گرم به 105+ کیلو تغییر وزن دهم چون به اعتقاد آنها در این وزن موفق‌تر هستم، همچنین در دسته 105 کیلو حریف‌هایی مانند ایلیا ایلین حضورداشتند که رقابت با این وزنه بردار غیرممکن بود بنابراین تصمیم گرفتم تغییر وزن دهم که البته پس از این مساله ایلیا ایلین به دلیل مثبت شدن تست دوپینگ محروم شد.

وزنه بردار بوشهری ایران در پایان درباره وضعیت باشگاه مناطق نفت خیز جنوب خاطرنشان کرد: مسئولان باشگاه مناطق نفت خیز حمایت خوبی از وزنه برداران می‌کنند، یکی از دلایلی که با این باشگاه قرارداد امضا کردم صمیمیت بین مسئولان و ورزشکاران بود همچنین در رده‌های سنی پایین‌تر هم در این باشگاه تمرین می‌کردم بنابراین با پیوستن به این تیم خواستم دین خود را ادا کنم.

شایان ذکر است هفته دوم لیگ وزنه‌برداری ایران روز شنبه و یکشنبه در پایگاه نوژه همدان برگزار می‌شود.