نیمه دوم دیدار دو تیم نفت تهران و ذوب ‌آهن اصفهان در مقایسه با نیمه اول حواشی بیشتری داشت و این حواشی با فشار حملات نفت هر لحظه که این دیدار به دقایق پایانی نزدیک می‌شد دو تیم را تحت‌الشعاع خود قرار می‌داد.

* عباس بوعذا هافبک تیم نفت تهران به دلیل مسائل انضباطی و با صلاحدید علی دایی دیدار تیمش را از روی سکوها دنبال می‌کند.

* سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در ورزشگاه تختی حضور دارد اما او نشستن در سکوهای عادی ورزشگاه را به حضور در جایگاه ویژه ترجیح داد.

* تماشاگران تیم ذوب ‌آهن که نسبت به نفتی‌ها شور و هیجانی بیشتری دارند در نیمه دوم این دیدار با شعار «نفت ضدفوتبال» اعتراض‌شان را به نحوه بازی شاگردان دایی نشان دادند.

* جای خالی رحیم ایرانیان سرپرست تیم نفت در نیمکت تیم نفت دیده می‌شود که گفته می‌شود او با سرپرست باشگاه اختلاف‌نظر دارد و تا حل نشدن این مسأله در کنار نفتی‌ها حاضر نمی‌شود.

* خطرناک‌ترین صحنه نیمه دوم جایی بود که ارسلان مطهری در محوطه جریمه تیم ذوب آهن صاحب توپ شد و بعد از برخورد با مدافع ذوبی‌ها نقش بر زمین شد که علی دایی و اکثر نیمکت‌نشینان تیم نفت اعتقادی به ضربه پنالتی در این صحنه داشتند اما داور این بازی تصمیم دیگری گرفت تا علی دایی چند لحظه‌ای را به شدت به داور چهارم و ناظران این بازی اعتراض کند و سرشان فریاد بزند.