تیم فوتبال استقلال خوزستان در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران، میزبان پرسپولیس است. این دیدار از ساعت 14:45 در ورزشگاه غدیر آغاز شده است. 

* در دقیقه 30 بازی رحیم زهیوی درون محوطه جریمه روی زمین افتاد که داور اعتقاد داشت این بازیکن تمارض کرده است و اعلام پنالتی نکرد. بعد از این اتفاق، بهمن روشنایی سرپرست و سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان در کنار زمین نسبت به تصمیم داور به شدت معترض بودند که داور چهارم به آنها تذکر جدی داد. در همین حین، هواداران استقلال خوزستان علیه داور فحاشی کردند که دو تن از بازیکنان این تیم از آنها خواستند به فحاشی‌ها پایان دهند. 

* در صحنه‌ای ای بازی وقتی یکی از بازیکنان پرسپولیس برای پرتاب اوت به کنار زمین رفت، چند شیء به سوی او پرتاب شد که یکی از بازیکنان استقلال خوزستان از هواداران خواست که دیگر این اقدام را تکرار نکنند. 

* در صحنه‌ای از مسابقه وحید امیری روی یکی از بازیکنان استقلال خوزستان خطای خشنی انجام داد که سرمربی استقلال خوزستان، کنار زمین بالا و پایین می‌پرید و به شکلی عجیب اعتراض می‌کرد. پورموسوی چندین بار به شکلی عجیب در کنار زمین اعتراض می‌کرد که داور چهارم به او تذکری جدی داد و به نوعی با سرمربی استقلال خوزستان اتمام حجت کرد. 

* بعد از گل استقلال خوزستان، هنگامی که بازیکنان این تیم مشغول خوشحالی بودند، چند عدد سیب و بطری آب معدنی به سمت آنها پرتاب شد. 

* در اواسط نیمه اول، امید عالیشاه هافبک پرسپولیس از روی نیمکت بلند شد و به رختکن رفت و پس از دقایقی به نیمکت بازگشت.