استقلال خوزستان فردا باید در خانه به مصاف تیم پیکان برود، استقلال خوزستان در سه بازی اخیر خود موفق به پیروزی نشده است و باید دید آیا شاگردان سید سیروس پورموسوی می توانند در این بازی با یک برد خود را در جدول بالا بکشند یا خیر. این بازی را می توان "انتخاب سرآشپز" نامید چرا که کارلوس کی روش این بازی را می بیند تا برای بازی با ازبکستان و کره جنوبی بازیکن انتخاب کند.

 

 

نکات این بازی را با هم می خوانیم:

 

1-  بهادر عبدی که در سانحه ای اخیرا پدر و مادر خود را از دست داده بزرگترین غایب پیکانی ها در این بازی است.

 

2-  پیمان شیرزادی از استقلال خوزستان در فصل نقل و انتقالات به شدت مورد توجه پیکانی ها قرار داشت اما در نهایت در استقلال خوزستان با نظر مستقیم سید سیروس پورموسوی ماندنی شد.

 

3-  گودرز داوودی و فرشاد جانفزا دو بازیکن استقلال خوزستان که با مصدومیت رباط صلیبی مواجه شده اند، غایبان تیم میزبان را تشکیل می دهند.

 

4-  کارلوس کی روش قرار است این بازی را از طریق گیرنده تلویزیونی تماشا کند و این انگیزه فراوانی به بازیکنان خصوصا بازیکنانی که در اردوی ایتالیا نظیر زهیوی، طیبی و پورقاز حضور داشتند، می دهد.

 

5-  این دو تیم دو بار تا کنون در لیگ برتر برابر یکدیگر قرار گرفته اند که هر دو بازی با تساوی 1-1 به پایان رسیده است.

 

 

6-  مهدی مومنی در هر دو بازی تاریخ این دو تیم توانسته گلزنی کند و همچنین سیاوش یزدانی از پیکان برابر استقلال خوزستان گل زده است و در این بازی می تواند بازی کند.

 

7-  استقلال خوزستان از فصل قبل تا کنون در بازی های خانگی به هیچ تیم غیر خوزستانی نباخته و تنها برابر فولاد تن به شکست داده است.

 

8-  استقلال خوزستان اکنون با 7 امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارد و می تواند با برد خودرش را چندین پله بالا بکشد. پیکان نیز بدون برد با سه امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار دارد و می تواند با برد خودش را کمی از انتهای جدول جدا کند.

 

9-  سامی جمالی پور مربی استقلال خوزستان در بازی با صنعت نفت اخراج شد و تنها محروم این بازی است.

 

10-  حسن بیت سعید و رحیم زهیوی با سه گل و مرتضی آقا خان با دو گل بهترین گلزنان دو تیم هستند و امیدهای اصلی گلزنی.

 

11-  رحیم زهیوی با دو پاس گل و سید جلال عبدی با یک پاس گل از استقلال خوزستان. در آن سو مهدی شیری، صادق بارانی و ابوالفضل ابراهیمی هر کدام یه پاس گل داده اند.

 

12-  مجید جلالی سابقه سرمربیگری تیم های فولادخوزستان و استقلال اهواز را دارد و بازگشت او به اهواز می تواند جذاب باشد.

 

13-  رحمان احمدی کاپیتان پیکانی ها فصل قبل در سپاهان برابر استقلال خوزستان تنها یک بار بازی کرد و آن بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید، رحیم زهیوی در آن بازی توانست دروازه احمدی را باز کند.

 

 

 

14-  مجید جلالی فصل قبل در سایپا  برابر استقلال خوزستان قرار گرفت و استقلال خوزستان هر دو بازی را با نتیجه 1-0 پیروز شد.علی اصغر عاشوری و روح الله سیف الهی گلزنان این دو بازی بودند.

 

 

 

15-  ترکیب احتمالی استقلال خوزستان: وحید شیخ ویسی، محمد طیبی، عزت الله پورقاز، سید جلال عبدی، عقیل کعبی، فرشاد سالاروند، میثم دورقی، سیلوا ساکونی، مهدی زبیدی، حسن بیت سعید و رحیم زهیوی.

16-  ترکیب احتمالی پیکان تهران: رحمان احمدی، سیاوش یزدانی، امیرحسین صادقی، آرمان قاسمی، مهدی شیری، محمد صادق بارانی، ابوالفضل ابراهیمی، مرتضی آقاخان، گاودین منشا، ماهان رحمانی و سیامک نعمتی.