آس نوشت: دادگاه عالی ورزش (CAS) اعتراض باشگاه رئال مادرید به محرومیت سه بازیکن تیم‌های پایه این باشگاه از سوی فیفا را پذیرفت و این محرومیت را لغو کرد.

هفته پیش کمیته انضباطی فیفا اعلام کرد که بازیکنان خارجی بر خلاف قوانین فیفا با باشگاه رئال مادرید قرارداد بسته بودند، اجازه ندارند به دوران بازیگری خود در این باشگاه ادامه دهند. حکم کمیته انضباطی فیفا با اعتراض باشگاه رئال مادرید مواجه و این پرونده به دادگاه عالی ورزش ارجاع داده شد.

فیفا علاوه بر رئال مادرید باشگاه اتلتیکومادرید را هم به‌دلیل عقد قرارداد با بازیکنان زیر سن قانونی مجازات کرد و هر دو باشگاه را علاوه بر محرومیت یک ساله از جذب بازیکنان جدید به ترتیب به پرداخت 360 و 900 هزار فرانک سوئیس محکوم کرد.

در میان بازیکنانی که باشگاه رئال مادرید به‌صورت غیرقانونی با آنها قرارداد بسته است، نام سه پسر زین‌الدین زیدان، سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها هم دیده می‌شود. فیفا برای رئال مادرید مهلتی 90 روزه تعیین کرده بود تا به وضعیت بازیکنان خارجی زیر سن قانونی که با آنها قرارداد بسته بود، رسیدگی کند.

اکنون طبق اعلام CAS این بازیکنان می‌توانند به دوران بازیگری‌شان در رئال مادرید ادامه دهند، اما محرومیت یک ساله باشگاه رئال مادرید از جذب بازیکن و جریمه نقدی آن همچنان پابرجاست، مجازاتی که هر دو باشگاه اتلتیکو و رئال‌مادرید نسبت به آن به دادگاه عالی ورزش اعتراض کرده‌اند و پرونده‌شان در حال بررسی است.