برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران پاسخگوی سوالاتی در مورد وضعیت پرسپولیس و تیم ملی شد.

 

وی ابتدا در مورد آمادگی پرسپولیس پس از یک ماه  تعطیلی لیگ برتر عنوان کرد:تیم ما به خوبی تمرین می کند و اکنون در حال آماده سازی هر چه بهتر برای حضور در ادامه فصل هستیم،  باید بگویم از تمرینات بسیار راضی هستم همچنین بسیار خوشحالم که بازیکنان پرسپولیس توانستند در تیم ملی به میدان بروند.

 

برانکو افزود: تیم ما سخت در تلاش است .تنها نکته بد برای ما تعطیلی یک ماه لیگ است که باعث شد نتوانیم در کنار هم حضور داشته باشیم.اما باید همه چیز را فراموش کنیم و آماده 3 دربی حساسمان در مقابل تیم های تراکتور سازی ، استقلال و سپاهان کنیم .زیرا این 3 بازی برای ما اهمیت ویژه ای دارد و می تواند بسیار سرنوشت ساز باشد.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازی حساس این تیم در هفته پنجم در مقابل تراکتور سازی و پس از آن رویاروی با استقلال تهران گفت:زود است که بخواهم در مورد دربی نظر بدهم اما در خصوص تراکتور باید بگویم که این تیم این روز ها یکی از بهترین مربی های ایران را در اختیار دارد ، قلعه نویی از بهترین های ایران است و یکی از بزرگترین مربی های تاریخ ایران محسوب می شود. باید بگویم بزرگترین نقطه قوت تراکتور نیز قلعه نویی است. 

 

تراکتور سازی حریف خطرناکی است و آن ها توانسته اند تا در مشهد بهترین نتیجه را بگیرند به همین دلیل بازی با تراکتور یکی از حساس ترین و مهم ترین بازی های ما در نیم فصل اول محسوب می شود.

 

برانکو در خصوص پرسپولیسی های تیم ملی به خصوص رامین رضاییان عنوان کرد:من بسیار افتخار می کنم که بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی حضور دارند. باید بگویم که ما همیشه تلاش می کنیم تا بازیکنان را به خوبی آماده کنیم تا بتوانند به تیم ملی کمک کنند. تیم ملی همیشه در معرض دید است و خیلی واضح است که ما می خواهیم تیم ملی همیشه موفق باشد. رضاییان هم بازیکن تیم پرسپولیس است و نظر خاصی در رابطه با این بازیکن ندارم.

 

سرمربی قرمزپوشان پایتخت در پاسخ به این سوال که آیا رامین رضاییان به وی تحمیل شده است یا خیر اظهار کرد:همه بازیکنان حاضر در تیم متعلق به باشگاه هستند از بیرانوند تا درویشی همه بازیکنان پرسپولیس هستند و هر کدام از آن ها یک ، دو یا سه سال با تیم قرارداد دارند و این جا قضیه تحمیل مطرح نیست و وظیفه من این است که تنها بازیکنان را تمرین بدهم. 

 

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد عملکرد تیم ملی در 2 بازی گذشته اش این چنین گفت:تمام تمرکز و فکرم روی پرسپولیس است، همه ما دوست داریم تیم ملی در جام جهانی روسیه و جام جهانی قطر حضور داشته باشد و حتی قهرمان جام ملتهای آسیا شود.

 

وی افزود: زمانی که به ایران آمدم خواستم تا در اختیار فوتبال ایران باشم و تمام تجربیات فکری و علمی را در اختیار ایرانیان عزیز قرار بدهم.

 

برانکو در خصوص حملات تلویحی کی روش به وی عنوان کرد: آیا کی روش تا کنون اسم مرا آورده است که برخی تصور می کنند قصد حمله به مرا دارد؟ سوال من این است چرا همه با من در خصوص کی روش صحبت می کنند اما هیچ کس در مورد من از وی سوال نمی پرسد؟ نمی دانم چرا برخی دوست دارند میان من و کی روش دعوا بیاندازند. 

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان و در پاسخ به این سوال که به نظر شما تیم ملی نباید زمان بیشتری برای تمرین داشته باشد تا به موفقیت برسد تاکید کرد:من تنها در مورد تیم خودم صحبت می کنم و باید بگویم هر مربی فکر و وظایف خاص خودش را دارد و نباید در این باره نظری بدهم. به هر حال در این رابطه تقویمی وجود دارد که در آن روزهای تعطیل ثبت شده است. من به تهیه کنندگان این جدول تبریک می گویم و معتقدم که من نمی توانم در این رابطه تصمیمی بگیرم.
این مسئله به باشگاه مربوط است و همه باشگاه ها باید در این رابطه تصمیم بگیرند. تنها می توانم بگویم که برگزاری اردو برای تیم ملی اهمیت دارد و بسیار مهم است. خوشبختانه فیفا هم در این رابطه 50 روز را تعطیل کرده است.