به گزارش پارس ، امین متوسل زاده در گفت وگو با فارس، در مورد پیروزی ۲ بر یک داماش مقابل سپاهان عنوان کرد: بازی فوق العاده ای بود، قصد داشتیم در آخرین دیداری که در عضدی برگزار می کنیم به هواداران هدیه ای تقدیم کنیم و جشن بگیریم تا خیالمان هم برای بقا راحت شود. فوتبال دلچسبی بود و توانستیم به یک برد شیرین دست پیدا کنیم و روز فوق العاده ای بود.

وی در مورد اینکه با این برد تا حدودی سپاهان با قهرمانی خداحافظی کرد و داماش بقایش را قطعی کرد، یادآور شد: نمی توان گفت سپاهان قهرمانی را از دست داده زیرا فولاد تیم استخوان داری است و در اهواز یقه استقلال را خواهد گرفت و ما هم در آزادی مطمئن باشید همانطور بازی می کنیم که مقابل سپاهان بازی کردیم.

بازیکن داماش در مورد گل زیبایش به سپاهان و اینکه آیا در دیدار مقابل استقلال هم گل خواهد زد، تصریح کرد: دوست ندارم کری بخوانم اما وقتش است که به استقلال هم گل بزنم خیلی وقت است که به این تیم گل نزدم. حتماً بهترین بازی خود را ارائه می دهیم.

متوسل زاده در مورد صحنه ای که حاج صفی با دست توپ را زد تا توپ به او نرسد اظهار داشت: حاج صفی یارگیر من بود و صد در صد آن صحنه پنالتی بود. من مراقب بودم تا او را شارژ نکنم تا خطای بی موردی اتفاق نیفتد مواظب بودم اما نمی دانم حالا در آن هیجان شارژ کردم یا خیر؟

وی در مورد اینکه برخی معتقدند ضربه دست حاج صفی عجیب بوده افزود: حاج صفی قصد داشت به هر طریقی شده توپ به من نرسد به هر حال او بازیکن تیم ملی است و در این مدت فشارهای زیادی را تحمل می کند. بازی های پرفشاری برگزار می شود و طبیعی است که این بازیکنان برخی مواقع اشتباهاتی انجام دهند که از آنها بعید باشد.

بازیکن داماش در مورد شرایط این تیم در فصل جاری تصریح کرد: برای ما در این فصل مشکلاتی پیش آمد و انرژی تیم را گرفت، ما نسل خوبی داشتیم و توانسته بودیم به فینال جام حذفی راه یابیم اما متأسفانه حاشیه هایی به وجود آمد که منجر به عدم نتیجه گیری ما شد. خوشحالم که از لحاظ مالی اگر بد بودیم اما فوتبال ما کمتر آسیب دید و انتظار هواداران را برآورده کردیم.

متوسل زاده درباره فصل آینده اش یادآور شد: هنوز به پایان فصل ۲۰ روز مانده قراردادم با داماش یک ساله بود و اولویتم این تیم است زیرا مدیون رشت هستم، فوتبال خود را با پگاه آغاز کردم البته هنوز مسئولان صحبتی نکردند و من هم تصمیمی نگرفته ام.