به گزارش پارس ، سیدمهدی سیدصالحی در گفت وگو با فارس، در خصوص آخرین شرایط تراکتورسازی و بازی این تیم مقابل الجزیره صحبت های زیر را انجام داد:

فارس: اوضاع تراکتورسازی چطور است؟

خوشبختانه بعد از بازی با فولاد دو روز استراحت کردیم و امیدوارم در بازی مقابل الجزیره از نام و اعتبار تیم و کشورمان دفاع کنیم.

فارس: عملکرد تراکتورسازی در آسیا با توجه به اولین حضور این تیم قابل قبول بود؟

به عنوان اولین سال عملکردمان خوب بود، بازیکنان ما نسبت به مسابقات لیگ قهرمانان شناخت آنچنانی نداشتند و کمتر در آسیا بازی کرده اند. حق ما در بازی با الشباب به خصوص در بازی در کشور عربستان باخت نبود. ولی تقدیر اینگونه بود که بازی را ببازیم اما در صورتیکه مقابل الجزیره نتیجه خوب بگیریم در بازی آخر می توانیم مقابل الجیش سوریه در خانه خودمان نتیجه بگیریم.

فارس: در بازی آخر تراکتورسازی در لیگ تماشاگران استقبال خوبی نداشتند چرا؟

بله تماشاگر کمی به ورزشگاه آمده بود اما به نظر من تراکتورسازی امسال بد کار نکرده است، نمی دانم چرا هواداران به ورزشگاه نیامدند اما آنها همیشه حامی تیم ما و به خصوص من بوده اند و تماشاگر واقعی کسی است که همیشه از تیمش حمایت کند.

فارس: با اتفاقات بازی سپاهان و داماش قهرمانی استقلال تقریباً قطعی شده، تو چه نظری داری؟

شاید اگر ما فولاد را می بردیم الآن مدعی قهرمانی بودیم اما هنوز هم برای ما چیزی تمام نشده و چشم به دو بازی آینده داریم. من هم قبول دارم با اتفاقات دیروز امید استقلال برای قهرمانی تقریبا بیشتر شد چون آنها با یک بازی کمتر امتیازشان از سپاهان بیشتر است و با یک برد قهرمان می شوند. همه تیم ها زحمت می کشند و هرچه تقدیر الهی باشد همان خواهد شد. امیدوارم خدا به ما عزت بدهد و همه بازیکنان در پایان لیگ صحیح و سالم مسابقات را به اتمام برسانند.

فارس: عملکرد تونی با توجه به سال اول حضورش چطور بود؟

او یک مربی آرام و مهربان است و یک نیم فصل طول کشید تا با شرایط اخت شود حتی اگر یک مربی ایرانی به خارج از کشور برود مدتی زمان می خواهد اما او هم کم کم عادت کرد و با توجه به اینکه با مربیان زیادی کار کرده ام احساس می کنم تونی یک انسان مهربان است.

فارس: جعفری مدعی شده اگر تونی برنامه ندهد با مربی دیگری وارد مذاکره می شوند. آیا رفتن تونی به ضرر تراکتور نیست؟

جعفری از زحمتکشان باشگاه است و اگر من به کشور چین نرفتم فقط به خاطر شخص او بود. او با جان و دل زحمت می کشد ولی رفتن یا ماندن تونی به باشگاه بستگی دارد. من بازیکن هستم و نمی توانم در این خصوص نظر بدهم و وظیفه ام تمرین کردن است.

فارس: برای فصل آینده در تراکتور ماندنی هستی؟

انسان از فردای خودش خبر ندارد. امیدوارم لیگ و جام باشگاه ها را با خیر و خوشی تمام کنیم و بعد از آن شرایط را می سنجم. سال گذشته فکر نمی کردم از سپاهان جدا شوم ولی در نهایت این اتفاق افتاد و با وجود اینکه قرارداد دو ساله داشتم به تراکتور آمدم حالا هم از فردای خودم خبری ندارم.

فارس: دوست نداری به استقلال برگردی؟

من دو سال خوب در استقلال داشتم و انصافاً از جان و دل مایع گذاشتم. حالا هم تمام فکر و ذکرم تراکتور سازی است. با آن شرایط وقتی از این تیم آمدم هنوز پولم را نگرفته ام و شرایط این باشگاه هم به گونه ای است که هنوز طلبم را پرداخت نکرده اند اما امیدوارم این باشگاه به شرایط خوبی برسد که بتوانم پولم را از آنها بگیرم.