درباره پیگیری مطالبات خود از باشگاه نفت تهران در فدراسیون فوتبال، بیان کرد: متاسفانه اعضای فصل گذشته نفت تهران با وجود مطالباتی که از این باشگاه دارند، مانند توپ فوتبال پاسکاری می شوند. طبق تعهدی که مسئولان سابق باشگاه نفت و شرکت بهنام پیشرو کیش به رئیس فدراسیون فوتبال داده بودند، قرار بود مطالبات ما بلافاصله پس از واگذاری این باشگاه به مالک جدید پرداخت شود اما در حالی که نفت چهار بازی خود را در لیگ شانزدهم انجام داده، دوستان هیچ واکنشی به مطالبات ما نشان نمی دهند.

 

وی افزود: نکته جالب درباره شکایت ما به کمیته انضباطی این جا است که مسئولان این کمیته برای رسیدگی به شکایت، خواستار دریافت وجه هستند. از طرفی مالیات پولی که از نفت نگرفته ام را پرداخت کردم. نمی دانم این چه قوانینی است که در فوتبال ما وجود دارد؟

 

خانبان ادامه داد: متاسفانه فدراسیون فوتبال هم به تعهدات خود نسبت به من عمل نکرده است. چهار سال است که دنبال دریافت مطالبات مربوط به زمان حضورم در تیم ملی امید هستم اما مسئولان فدراسیون امروز به من اعلام کردند که سرپرست اسبق کمیته جوانان و تیم ملی امید باید طبق نامه ای مکتوب، طلبم از فدراسیوم را تائید کنند.

 

مربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به این که عزمی برای پرداخت مطالباتش از سوی مسئولان باشگاه نفت و فدراسیون فوتبال وجود ندارد، تصریح کرد: سرگردان شرکت نفت ایران، باشگاه نفت تهران، شرکت بهنام پیشرو کیش و فدراسیون فوتبال هستم و به این نتیجه رسیده ام که مسئولان قصدی برای پرداخت معوقاتم ندارند. 70 درصد قراردادم با نفت و 40 درصد قراردادم از تیم ملی امید را طلب دارم و هیچ کس توجهی به این موضوع ندارد