تمرین نوبت عصر امروز تیم فوتبال پرسپولیس در حالی از ساعت 17 در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد که قبلاً گفته شده بود، تمرین از ساعت 18 آغاز می‌شود. همین مسئله باعث شد مجدداً خبرنگاران و هواداران تعجب کرده و شوکه شوند.

* بازیکنان پرسپولیس از ساعت 17 در زمین تمرین زیر نظر مربی بدنساز به تمرینات هوازی پرداختند و در ادامه بازیکنان به‌مدت 20 دقیقه دور زمین نرم دویدند.

* احمد نوراللهی، هافبک پرسپولیس در تمرینات گذشته دچار مصدومیت از ناحیه پا شده بود و امروز زیر نظر کادرپزشکی تمرینات خود را دنبال کرد.

* کریم باقری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنان غایب تمرینات پرسپولیس است. علاوه بر باقری بازیکنان ملی‌پوش نیز غایبان تمرین امروز پرسپولیس بودند.

* پرسپولیسی‌ها در ادامه زیر نظر مربیان خود به تمرین هندبال پرداختند و پس از این تمرین به‌مدت 20 دقیقه به فوتبال درون تیمی روی آوردند که ایگور پانادیچ، مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس هم در این تمرین حضور داشت و نقش مهاجم را برعهده گرفته بود.

* در تمرین امروز پرسپولیس کمتر از 100 هوادار حضور داشتند و تمرینات در سکوت کامل برگزار شد و خبری از تشویق هیچ‌کدام از بازیکنان پرسپولیس نبود.

* در ادامه تمرینات سرخپوشان، بازیکنان زیر نظر برانکو به چهار دسته تقسیم شدند و در باکس‌های مشخص استارت‌های کوتاه و بلند انجام دادند.

* چوک، دستیار کروات برانکو امروز در تمرین بسیار شاداب بود و مدام با اعضای کادر تدارکات و پزشک پرسپولیس شوخی می‌کرد.

* در پایان کار، به دلیل تمرینات فشرده برانکو، بازیکنان خسته شده بودند و نای راه رفتن هم نداشتند، اما برانکو به آنها گفت هنوز 10 دقیقه دیگر از تمرین باقی مانده است. همین مسئله باعث اعتراض بازیکنان شد.

محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده بابت این موضوع بیش از همه معترض بودند و آنقدر اعتراضات ادامه یافت که برانکو قبول کرد و آخرین بخش تمرین را تغییر داد. در بخش پایانی بازیکنان به زدن پنالتی پرداختند.

* تمرینات پرسپولیس با تشخیص برانکو دو روز تعطیل خواهد شد و سرخپوشان از روز شنبه مجدداً مراحل آماده‌سازی خود را دنبال خواهند کرد.