تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 17:45 امروز (چهارشنبه) در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی برگزار شد. اتفاقات این تمرین به شرح زیر است:

* پیش از اینکه همه بازیکنان در زمین جمع شوند علیرضا منصوریان، بهتاش فریبا و نصرالله عبداللهی در گوشه‌ای از زمین شماره دو ورزشگاه آزادی کنار هم نشسته و صحبت می‌کردند.

* زمانی که بازیکنان داخل زمین آمدند محمد خرمگاه به منصوریان اعلام کرد که خسرو حیدری نیامده و داخل رختکن نیز حضور ندارد. سرمربی استقلال در واکنش به غیبت حیدری به دستیارش گفت، برو داخل رختکن و اگر آنجا هست او را به داخل زمین بیاور. بعد از چند دقیقه خرمگاه به همراه حیدری از داخل رختکن به داخل زمین آمد. این در شرایطی بود که حیدری چهره‌ای برافروخته داشت که علت آن نیز مشخص نبود.

* پیش از اینکه تمرینات گروهی شروع شود بازیکنان به تنیس فوتبال پرداختند. عکاسی هم کنار آنها حضور داشت و جالب اینکه بازیکنان 3 به 3 مقابل عکاس ژست‌های مختلفی می‌گرفتند.

* هنگامی که رحمتی و بختیار رحمانی کنار هم مشغول عکس انداختن بودند، امین حاج‌محمد به سمت آنها آب می‌ریخت که رحمتی با شوخی با بطری به سمت مدافع استقلال حمله کرد.

* تمرین مطابق همیشه زیر نظر استیو جونز، مربی بدنساز  آغاز شد، اما پس از چند دقیقه محمد خرمگاه و علی چینی مشغول تمرین دادن بازیکنان در آیتم‌های هوازی شدند.

* در یکی از بخش‌های تمرین محمد خرمگاه به همه بازیکنان گفت که فاصله 25 متری تا موانع را باید با سرعت زیاد دویده و پس از عبور از موانع به جای اصلی خود بازگردند. مربی استقلال به بازیکنان اخطار داد که اگر کسی این تمرین را اشتباه انجام دهد علاوه بر اینکه 10 بار باید این مسیر طی شود به تنهایی 10 بار دیگر باید آن را تکرار کند. این بخش به قدری برای بازیکنان سخت شده بود که در چند نوبت خرمگاه بر سر بختیار رحمانی و میلاد زکی‌پور فریاد زد که تا قبل از اینکه به مانع نرسیدند از حرکت بازنایستند.

بازیکنان برای پایان این بخش از تمرین لحظه‌شماری می‌کردند، اما استیو‌ جونز مربی بدنساز انگلیسی فریاد زد که هنوز دو بار دیگر از طی کردن این مسیر باقی مانده است. در این زمان به یکباره همه بازیکنان پاسخ دادند فقط یک بار از آن باقی مانده است!

* محسن کریمی برخلاف روز گذشته تمرین اختصاصی انجام داد و بیشتر به دویدن در طول زمین مشغول بود.

* بازیکنان پس از پشت سر گذاشتن تمرینات هوایی بازی آقا وسط را انجام داده و به‌دنبال آن در دو گروه سبز و زرد بازی فوتبال را پشت سر گذاشتند. در بخش فوتبال ضربه پای کاوه رضایی به علی صیاد برخورد کرد که این بازیکن از ناحیه سر آسیب دید و بیهوش روی زمین افتاد. پزشکان استقلال پس از مداوای این بازیکن او را به رختکن بردند. همچنین امین حاج‌محمد در برخورد با یکی از بازیکنان مصدوم شد و لنگان لنگان از زمین بیرون آمد.

* در بخش فوتبال مهدی رحمتی بارها سر بازیکنان داد و فریاد می‌زد که در انجام وظایف خود کوتاهی نکنند.

* با وجود اینکه تماشاگران اجازه حضور در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی را ندارند، اما نزدیک به 15 نفر نظاره‌گر تمرین بودند.

*  تمرینات استقلال فردا نیز پیگیری خواهد شد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال استقلال پس از پایان تعطیلات در هفته پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان ماشین‌سازی تبریز خواهد بود.