طی روزهای اخیر و در مورد محل برگزاری دیدار دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس شایعات متفاوتی مطرح شده است. یکی از این شایعات، ماجرای پیشنهادی بود که باشگاه تراکتورسازی به مسئولان باشگاه پرسپولیس ارائه کرده بود.

گویا تراکتوری‌ها تقاضا داشتند دیدار هفته پنجم تراکتوسازی برابر پرسپولیس که در آن سرخپوشان تبریز میزبان هستند در تهران و به میزبانی پرسپولیس انجام شود به شرط آن که دیدار برگشت در تبریز و این بار به میزبانی تراکتورسازی انجام شود. در واقع بحث بر سر انتقال مکان برگزاری بازی مطرح بود تا به نوعی مشکل نبود ورزشگاه در تبریز برای بازی یاد شده برطرف شود. 

البته برانکو ایوانکوویچ پس از تمرین عصر روز سه‌شنبه نسبت به این شایعه واکنش نشان داد و گفت: از آنجا که بازی برگشت در زمستان انجام می‌شود و زمستان تبریز نیز بسیار سرد است، ما این پیشنهاد را نمی‌پذیریم.

اما محمود خوردبین، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با رد شایعه پیشنهاد تراکتوری‌ها به سرخپوشان پایتخت، گفت: این مسئله اصلاً صحت ندارد و کسی به ما پیشنهاد نداده بود که بازی رفت را در تهران و بازی برگشت را در تبریز برگزار کنیم. اگر این پیشنهاد هم به ما می‌شد، قبول نمی‌کردیم. دلیل عدم رضایت‌مان را نیز برانکو به زبان آورده است.