هادی عقیلی درباره اینکه بالاخره تکلیفش با باشگاه سپاهان روشن شد یا خیر، گفت: روز پنجشنبه 28 مرداد جلسه‌ای با مدیرعامل، سرپرست و مسئول حقوقی باشگاه داشتم که این نشست برای عقد قرارداد با بنده بود. من در باشگاه حضور پیدا کردم چون طبق اراده قلبی خودم و طبق اظهار نظری که قبلا انجام داده بودم مبنی بر اینکه حاضرم قرارداد سفید با سپاهان امضا کنم در این جلسه حاضر شدم و این اظهار نظر من هم فقط و فقط به خاطر هواداران و مردم عزیز اصفهان بود که در این چند سال حضورم در این باشگاه با آنها رابطه خوبی داشتم.

وی افزود: در این جلسه مدیرعامل باشگاه به من گفت قرارداد شما باید در هیأت مدیره مطرح شود و سپس امضا کنیم. قرار بود این جلسه اول شهریور انجام شود ولی تا امروز هیچ خبری به من ندادند و فقط می‌توانم بگویم متاسفم.

عقیلی در پاسخ به این سؤال که آیا این رفتار باشگاه به معنای این نیست که شما را نمی‌خواهند اما این مسئله را به صورت واضح و علنی نمی‌گویند، گفت: من مصاحبه‌ای از رئیس هیأت مدیره باشگاه خواندم که گفته بود ویسی در چند مرحله به باشگاه اعلام کرده عقیلی را نیاز نداریم و او باید برای جدا شدن با باشگاه به توافق برسد. اما اینکه چرا باقریان رک صحبت نمی‌کند را نمی‌دانم. این مصاحبه را هم انجام دادم که مردم اصفهان بدانند وضعیت من چگونه است و از اوضاع من باخبر باشند چون خیلی پرس و جو می‌کنند.

عقیلی در پاسخ به این پرسش که قصد دارد بابت این بلاتکلیفی اقدام حقوقی کند یا خیر، گفت: مطمئنا اگر در بلاتکلیفی باشم اقدام حقوقی می‌کنم چون در این مدت متضرر شدم. فصل نقل و انتقالات 10 روز دیگر تمام می‌شود و من نتوانستم جایی بروم و پیشنهاداتی هم که داشتم نتوانستم رسیدگی کنم و در بلاتکلیفی محض به سر می‌برم.