رضا افتخاری بعد از جلسه امروز (چهارشنبه) هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: تصمیمات خوبی در جلسه امروز گرفته شد و با نظر هیئت مدیره دو تغییر در تیم استقلال داشتیم.

فریبا مدیر فنی و مربی استقلال است

وی در ادامه افزود: ما برای آنکه تیم را تقویت کنیم، دو تغییر داشتیم. آقای پورحیدری که به دستور پزشک از حضور روی نیمکت استقلال منع شده بود، با پیشنهاد خود نصرالله عبداللهی را به‌عنوان سرپرست تیم معرفی کرد. تغییر دوم هم حضور بهتاش فریبا به‌عنوان مربی و مدیرفنی در کادر فنی استقلال بود.

امیدوارم با تغییرات تازه بتوانیم نتیجه بگیریم

سرپرست باشگاه استقلال همچنین خاطر نشان کرد: برای تقویت کادرفنی چند پیشنهاد شده بود. بین تمام گزینه‌ها آقای بهتاش فریبا به‌عنوان مربی و مدیرفنی انتخاب شد که به منصوریان کمک کند. در این مورد با منصوریان جلسه داشتم و متوجه شدم ایشان با آقای فریبا هماهنگی دارد. ما در  فوتسال هم چنین کاری کردیم و امیدوارم در کنار هم و با این تغییرات بتوانیم نتیجه بگیریم.

می‌خواستیم به تیم شوک بدهیم

سرپرست باشگاه استقلال اضافه کرد: می‌خواستیم شوکی به تیم بدهیم و فردی را اضافه کنیم. بضاعت‌مان همین بود. شاید اگر شرایط دیگری داشتیم، یک تصمیم دیگری هم می‌گرفتیم، اما با وجود این دو که زحمات زیادی برای استقلال کشیده‌اند، از حضور منصوریان و فریبا استفاده کردیم.

افتخاری با اعلام این خبر که وزیر ورزش از کمپ و تمرین استقلال بازدید خواهد کرد، گفت: حضور وزیر ورزش به بازیکنان ما روحیه می‌دهد.

خیلی مرد باشیم وضعیت فعلی را مدیریت می‌کنیم

وی در خصوص شایعه ایجاد تغییرات در کادرفنی افزود: این شرایط اصلاً وجود ندارد. خیلی مرد باشیم، وضعیت فعلی را مدیریت می‌کنیم. اینها به شرایط باشگاه ربط دارد. مطمئناً به منصوریان کمک بیشتری خواهیم کرد. از هواداران هم می‌خواهم به منصوریان کمک کنند تا هفته به هفته و هر مسابقه نتایج بهتری بگیرد.

هیچ اولتیماتومی به منصوریان نداده‌ایم

بحث بعدی، در مورد دادن اولتیماتوم به کادرفنی بود که در این مورد افتخاری گفت: اولتیماتوم کلمه خوبی نیست، چون منصوریان زحمت می‌کشد. او مربی خوبی است که در تیم امید و نفت تهران نتیجه گرفته و کارنامه قابل قبولی داشته است. هدف ما کمک به ایشان است و هیچ اولتیماتومی به منصوریان نداده‌ایم.